return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Namens Eye-riz spam ik ff
View this Thread in Original format
MaGiK54
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)

Feestje is speciaal georganiseerd door TA'ers VOOR TA'ers
Neem dus je vrienden mee, en kom naar deze reuze-meeting.



;) :) ;) :D :toothless
magrec
eye-riz rules

franzelare
(l) :tongue3

spam maar lekker hoor! goede zaak!
SnuggLe



Spam all you want :D
Ik ben er zeker wel bij!
Gaan we nog eten van tevoren??
eieregooie
Nou maaktie deze thread wel, maar zelf issie er niet :p
AlFerox
idd stelletje kadavers!! ga hier eens gewoon heen..

er is een vrij grote groep addicts die regelmatig post op TA. ik vind dat die toch wel moeten komen eigenlijk, of in ieder geval iets van zich moeten laten horen / de schijn wekken te zullen komen.

ik ben wel van plan ff langs te komen denk ik.. kan helaas niet tot heel laat blijven ben ik bang.

kom dan wel wat eerder ofzo?

jij gaat toch wel eieregooie?
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
idd stelletje kadavers!! ga hier eens gewoon heen..

er is een vrij grote groep addicts die regelmatig post op TA. ik vind dat die toch wel moeten komen eigenlijk, of in ieder geval iets van zich moeten laten horen / de schijn wekken te zullen komen.

ik ben wel van plan ff langs te komen denk ik.. kan helaas niet tot heel laat blijven ben ik bang.

kom dan wel wat eerder ofzo?

jij gaat toch wel eieregooie?


Kicken dat je komt man Alex! Geweldig! :eyespop:
Eerder komen doe ik ook, ik ben rond een uur of 4 denk ik wel in Utrecht, vriend van me woont op 50 meter afstand.
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
vriend van me woont op 50 meter afstand.


apen hebben geen vrienden :happy2:
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kicken dat je komt man Alex! Geweldig! :eyespop:
Eerder komen doe ik ook, ik ben rond een uur of 4 denk ik wel in Utrecht, vriend van me woont op 50 meter afstand.


die woont zeker in dat ibb-complex??

ik rij trouwens elke dag langs die chez bebe als ik in de bus naar school zit..


hoeveel kosten de biertjes daar? :toothless
franzelare
1,20 geloof ik :)

MaGiK54
quote:
Originally posted by AlFerox
idd stelletje kadavers!!


Ook al iemand die kadavers als stop/scheldwoordje gebruikt. In mijn vriendengroep is de term "ranzige porno kadavers" helemaal ingeburgerd :toothless
Chicane
quote:
Originally posted by Eye-Riz
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug :) Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)


Moet dat nou echt in elke godse thread staan? :conf: Als mensen buiten NLTA forum posten is de draad binnen 10 seconden dicht, maar als NLTA'ers gaan spammen zitten gelijk 5 draden met dezelfde post over het zelfde feestje vol :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement