|
Tripguide @ Koneisto 2000 [Radiomafia]
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Iltaa,
Ei kai kellään on Tripguide @ Koneisto 2000 (Turku)-keikan biisilista? Oletan ettei löydy. :) Kuitenkin, jos sattuisi löytämään, niin olisin hirveän kiitollinen. Auttaisi, jos vain saisi tietää, soittiko Tripguide ainoastaan omaa materiaalia silloin, koska biisit olivat aika samanlaiset, ja kick drumin tyyli oli jossain biiseissä juuri se, joka on Beetseekers - Skyway (Tripguide Rmx):ssa.
Kiitti etukäteen. Juu, nyt tuli mieleen että erään biisin vocalsit menivät jotenkin näin: "Have you seen the sunset in Helsinki...the sunset in Rome...they are all the same". Toimiiko tuo johtolankana? |
|
|
| thomas |
tripguide tosiaan soitti koneistossa liven
eli pelkästään omaa materiaalia |
|
|
| GrimReaper |
Muistan myös kuunnelleeni kyseistä settiä ihan paikanpäällä Kupittaan puistossa ja hyväähän se oli suurimmaksi osin. Harmi vain että joka vuosi Koneistossa sitä kuitenkin päätyy nestetankkauksen puolelle ja itse artistit jäävät sivuseikaksi, ainakin loppuillasta.
Nykyinen Kaapeli ei ole läheskään niin hyvä alueena mitä Kupittaan puisto oli. Harmi. Nyt saadaan vain vaellella sokkeloisessa hallissa. |
|
|
| BetaFactory |
| En ole ikään käynyt Koneisto-festareissa, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että ensimmäinen vuosi (Turussa) oli se ainoa oikea. Nyttemmin "artistivalinta" on mennyt vähän pieleen. Hieno asia ensimmäisessa Koneistossa oli myös se, että Alkalyne pääsi soittamaan, jos en muista väärin. |
|
|
| GrimReaper |
| Joo, nykyään Koneisto keskittyy "tyylikkäämpiin" konemusan lajeihin entisen suoralinjaisen kiksun sijasta.. ei periaatteessa huono valinta mutta aamuyöllä joka areenalla soi sama trance/proge/teknopauke kuitenkin. :sadgreen: |
|
|
| L.S.G. |
Live / Tripguide @ Koneisto:
Genesis (Intro)
Clashback
V-Pen
The Sunset
Untitled
The Rock
Guidance 2000 |
|
|
| BetaFactory |
| Tuhannet kiitokset tuosta biisilistasta! |
|
|
| breakaholic |
| Toi live on vielä itelläkin tallessa, hyvä et tracklistikin löyty vihdoin :). The Sunset ja Tripguiden versio Rock:sta oli kyllä setin parhaimmistoa. |
|
|
|
|