return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
28 februari - Utrecht - LEUK FEESTJE!
View this Thread in Original format
SnuggLe
Dan spam ik maar even namens die Chinees :

28ste Addiction, allemaal komen! :p
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dan spam ik maar even namens die Chinees :

28ste Addiction, allemaal komen! :p


als je dit namens jszelf had gedaan had ik je wel ff gesupport maar nu moet je gewoon je bek houden en valt dit onder SPAM!!
magrec
Die sjinees durft ook niks he, zelfs op partyflock wil die geen topic openen (dan doe ik het maar)
franzelare
quote:
Originally posted by magrec
Die sjinees durft ook niks he, zelfs op partyflock wil die geen topic openen (dan doe ik het maar)


ik heb het altijd al gezegd !! :whip: :whip:

ik moest zelfs het nieuwsbericht posten omdat hij niet drufde!
Eagle`
ik zal er zijn, zijn de uren al bekend ondertss ? :)


nog een weekje, wordt top feesie :D
franzelare
staan op flok ;)

23:00 - 01:00 Verdine Bel
01:00 - 03:00 Leander
03:00 - 05:00 Eye-Riz
05:00 - 07:00 RV vs. Misja Helsloot
Optimus
namens chinees?


Ik weet van niks...?:conf:


quote:
ik moest zelfs het nieuwsbericht posten omdat hij niet drufde!

En sukkel, ik kán niet eens nieuwsbericht plaatsen, geef mij daar maar rechten voor, dan doe ik dat wel:disbelief
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
namens chinees?


Ik weet van niks...?:conf:



En sukkel, ik kán niet eens nieuwsbericht plaatsen, geef mij daar maar rechten voor, dan doe ik dat wel:disbelief


zorg eerst maar dat je je mailbox leeg krijgt :p
Optimus
Morgenavond is 70% weg, dan ben ik eindelijk es een keer vroeg thuis (18.00 uur), dan kan ik zaterdagavond wat doen:wtf:
franzelare
moat pollepel nog ff helpen en er is een agenda admin bij gekomen zonder mail, maar dat zie je nog wel ;)

SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
als je dit namens jszelf had gedaan had ik je wel ff gesupport maar nu moet je gewoon je bek houden en valt dit onder SPAM!!


Bla bla bla bla
Poep poep poep poep

He Frans, wanneer haal je je vingers eens uit je kont en ga je weer normaal posten, ipv alleen maar poep?
franzelare
moet dat echt?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement