|
28 februari - Utrecht - LEUK FEESTJE!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Dan spam ik maar even namens die Chinees :
28ste Addiction, allemaal komen! :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dan spam ik maar even namens die Chinees :
28ste Addiction, allemaal komen! :p |
als je dit namens jszelf had gedaan had ik je wel ff gesupport maar nu moet je gewoon je bek houden en valt dit onder SPAM!! |
|
|
| magrec |
| Die sjinees durft ook niks he, zelfs op partyflock wil die geen topic openen (dan doe ik het maar) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by magrec
Die sjinees durft ook niks he, zelfs op partyflock wil die geen topic openen (dan doe ik het maar) |
ik heb het altijd al gezegd !! :whip: :whip:
ik moest zelfs het nieuwsbericht posten omdat hij niet drufde! |
|
|
| Eagle` |
ik zal er zijn, zijn de uren al bekend ondertss ? :)
nog een weekje, wordt top feesie :D |
|
|
| franzelare |
staan op flok ;)
23:00 - 01:00 Verdine Bel
01:00 - 03:00 Leander
03:00 - 05:00 Eye-Riz
05:00 - 07:00 RV vs. Misja Helsloot |
|
|
| Optimus |
namens chinees?
Ik weet van niks...?:conf:
| quote: | | ik moest zelfs het nieuwsbericht posten omdat hij niet drufde! |
En sukkel, ik kán niet eens nieuwsbericht plaatsen, geef mij daar maar rechten voor, dan doe ik dat wel:disbelief |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
namens chinees?
Ik weet van niks...?:conf:
En sukkel, ik kán niet eens nieuwsbericht plaatsen, geef mij daar maar rechten voor, dan doe ik dat wel:disbelief |
zorg eerst maar dat je je mailbox leeg krijgt :p |
|
|
| Optimus |
Morgenavond is 70% weg, dan ben ik eindelijk es een keer vroeg thuis (18.00 uur), dan kan ik zaterdagavond wat doen:wtf: |
|
|
| franzelare |
| moat pollepel nog ff helpen en er is een agenda admin bij gekomen zonder mail, maar dat zie je nog wel ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
als je dit namens jszelf had gedaan had ik je wel ff gesupport maar nu moet je gewoon je bek houden en valt dit onder SPAM!! |
Bla bla bla bla
Poep poep poep poep
He Frans, wanneer haal je je vingers eens uit je kont en ga je weer normaal posten, ipv alleen maar poep? |
|
|
| franzelare |
| moet dat echt? |
|
|
|
|