return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
pop en showbizz nieuws
View this Thread in Original format
djcresto
kane - rain down on me (tiesto remix) is ook deze week nog steeds de best verkochte single van Vlaanderen.
Motorcycle zakt van 12 naar 14. In de dancechart staat motorcycle reeds 23 weken genoteerd en nog steeds op nummer 8, dat maakt toch dat dit nummer één van de grootste dance nummers is van de laatste jaren in België.

Ondertussen kwam ook diabokua binnen op 18 in de ultratip 20. Ik hoop voor mike dat hij nog ver kan geraken, maar ik vrees ervoor, de plaat krijgt veel support op donna en staat nog steeds niet tussen de 50 best verkochte singles.
TOR
ik denk dat I'm on a Mission niet commercieel genoeg is om door te breken.

het nummer heeft natuurlijk wel catchy vocalen, maar de onderliggende muziek is eigenlijk vrij dark in vergelijking met andere liedjes in het genre.

dus ik vrees ook dat het niet echt een hit zal worden.


wat betreft Motorcycle, tja.. scoort beter dan ik had gedacht eigenlijk. en het is inderdaad vrij lang geleden dat een nummer zo lang in de dance charts heeft gestaan (E Samba denk ik, maar dat is geen trance).
Wildfir3
go motorcycle
Blijft een bom van een track, hoewel ik die radio edit maar niks vind
eieregooie
Die clip van Rain Down On Me (Tiësto Remix) is cool... 2 Feestjes waar ik bij was \o/ Alleen om een of andere vage reden maggie niet uitgezonden worden in NL dus duurde het ff voordat ik em te zien kreeg... Maar, lang leve internet :D
CygnusX
quote:
Originally posted by Wildfir3
go motorcycle
Blijft een bom van een track, hoewel ik die radio edit maar niks vind


Tis vandaag al 2x gedraaid op onze (die van Giesber, Buoyant en mij) carnavalswagen, heerlijk :D

Edit: Rain Down On Me ook al 2x :)
pooley
En waar is da ?
emma
quote:
Originally posted by eieregooie
Die clip van Rain Down On Me (Tiësto Remix) is cool... 2 Feestjes waar ik bij was \o/ Alleen om een of andere vage reden maggie niet uitgezonden worden in NL dus duurde het ff voordat ik em te zien kreeg... Maar, lang leve internet :D


waar kan je die clip bekijken? (op internet)
pooley
die clip is echt kippevel moment :/

Zo goed
Zehra
quote:
Originally posted by emma
waar kan je die clip bekijken? (op internet)


kdenk dat je die ook kan afhalen :) of zoek gewoon eens via google ofzo om het te bekijken...
eieregooie
quote:
Originally posted by emma
waar kan je die clip bekijken? (op internet)


Ja, ik heb em gedownload... Als je em wil hebben neem ff contact op ofzo :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement