|
Vad tror ni??
|
View this Thread in Original format
| quilly |
Fick chansen att premiär "dj'a" inför publik, bara hobbymixat innan.
En polare hade en privatfest, han ville ha lite "annorlunda" musik, därav playlisten.. men ganska nöjd ändå med tanke på att det var första ggn, o dessutom på lånad mixer. :p
Ska lägga upp den nånstans om det finns intresse, vet iof att en hel del på festen ville ha.
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Inner Sanctum"
PERFORMER "Delerium"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "As the rush comes (Perry Oneil remix)"
PERFORMER "Motorcycles"
INDEX 01 06:06:00
TRACK 03 AUDIO
TITLE "American booty (Joey Negro Clob)"
PERFORMER "Jakatte"
INDEX 01 13:57:00
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Xpander"
PERFORMER "Sasha"
INDEX 01 18:39:00
TRACK 05 AUDIO
TITLE "No matter what you do (Huntemann remix)"
PERFORMER "Benny Benassi"
INDEX 01 25:52:00
TRACK 06 AUDIO
TITLE "Nothing but You (Cirus remix)"
PERFORMER "Paul van Dyk"
INDEX 01 31:32:00
TRACK 07 AUDIO
TITLE "Only when I lose myself (Lexicon Avenue Remix)"
PERFORMER "Depeche Mode"
INDEX 01 36:51:00
TRACK 08 AUDIO
TITLE "The Silence (Tekara mix)"
PERFORMER "Mike Koglin"
INDEX 01 43:26:00
TRACK 09 AUDIO
TITLE "The Journey of Zoe (Sinsweeper Remix)"
PERFORMER "Dave Kane"
INDEX 01 49:18:00
TRACK 10 AUDIO
TITLE "Stonecold (Yves Galliard Mix)"
PERFORMER "Bossanova"
INDEX 01 54:32:00
TRACK 11 AUDIO
TITLE "All i need"
PERFORMER "Rob Searle vs. Air"
INDEX 01 58:39:00
TRACK 12 AUDIO
TITLE "Rock your body Rock (Azure Remix)"
PERFORMER "Ferry Corsten"
INDEX 01 63:29:00
TRACK 13 AUDIO
TITLE "Southern Sun (Original Mix)"
PERFORMER "Paul Oakenfold"
INDEX 01 68:17:00 |
|
|
| quilly |
En polare la denna på steves upload, har inte tillträde där själv. Om nån skulle lyssna så kan jag väl bara säga till mitt försvar att detta var första ggn jag lirade på en club. En annan sak kan ju sägas om festen, dom som annordnar dessa fester har olika teman, just denna gång var det "brass-kväll". Ingen sprint el. tyngre droger, "bara" gräs. Så efter 30 min. var jag helt yr av passivrökning.. fick springa o andas frisk luft för att inte helt tappa greppet.. Men det var bra gung, 200 cannabis höga Berlinare som dansade loss på nått sjukt slowmotion sätt, grymt skönt.
En annan cool sak, en av de på festen kännde några clubägare, skulle nämna mig för dom.. :D Med lite tur får man kanske lira på nån trance-club i Berlin snart
:crazy: :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Glorie |
ja kanske lyssnar :) e rätt nyfiken på den här låten:
TITLE "Inner Sanctum"
PERFORMER "Delerium"
som ja inte har hört. vaddå, låter som du spela i tyskland? 200 Berlinare? |
|
|
| quilly |
Jo, skulle göra mitt exjobb för ett företag här, men jag blev liksom kvar. Så blev jag tillfrågad av en jobbarpolare om jag vill spela lite på deras fest, vilken visade sig vara lite speciellt.
Lyssna gärna på den, men ha inte för höga förväntningar på mixningen.. en hel del gammal musik me, men det var lite speciella önskemål festnissarna hade :)
Första spåret med Delerium är skönt, får sånna vibbar från lördagen me, jag är inte mkt för droger, men det var en viss stämning på dansgolvet.. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by quilly
Jo, skulle göra mitt exjobb för ett företag här,
|
hur gammal e du?
kul att du fått prova på, på en riktig klubb iaf :D du får fixa in oss andra TA's på de feta klubbarna när du blir känd. Lova!
känns bra att ja har lite deals me vissa här.. hehe Connector :p |
|
|
| quilly |
jo man kan ju hoppas, och går allt bra blir jag kvar här ett bra tag. Jag blir 24 i år, alldeles för längesedan jag läste tyska med andra ord, men jobbar på de.. dom pratar lustigt här :)
Skulle det vara så att jag får möjlighet så lovar jag att alla SWETA kommer in gratis när jag spelar ;) |
|
|
| Glorie |
Jag blir 24 i år, alldeles för längesedan jag läste tyska med andra ord, men jobbar på de.. dom pratar lustigt här :) |
aha, DU är i den "förlorade" 80:an! alltså jag fundera vilka fler som var född just 1980 som jag i den där "när e du född-tråden" :D aha, ja har inte läst tyska sen gymnasiet så det som finns kvar (om det nu finns nåt kvar :toothless ) borde fräschas upp som sagt. ja har planer på att flytta dit nån gång. ett halvår eller så.
| quote: |
Skulle det vara så att jag får möjlighet så lovar jag att alla SWETA kommer in gratis när jag spelar ;) |
grymt!!!! :D
rätt mycke låtar på playlisten som ja inte hört asså. får nog tanka nu. :p |
|
|
| quilly |
Tanka på du, vore skoj o se hur vanligt folk reagerar på mixen.. höga tyskar är ingen bra mätare :p
Såg att jag glömt skriva i "hur gammal är du" tråden, får bättra på statestiken för oss 80'or :D
O det där med "okända" spår.. tycker det är roligare mixa sånna, även om jag själv föredrar att lyssna på högenergisk trance. |
|
|
| Glorie |
Lyssna gärna på den, men ha inte för höga förväntningar på mixningen.. |
äh säg inte så. jag hade inga förväntningar alls och jag hörde inte nåt fel nånstans. :D å andra sidan är jag väl inte den bästa åhöraren av snesteg i mixningar. :p eller vad man ska säga.
rätt mycke gamla låtar jepp.
av de sju låtar jag INTE Hört innan så vare väl ingen jag fastnade för direkt, måste jag säga.
nåja, fin mix annars! keep up the good job!:thepirate |
|
|
| quilly |
Ja, låtslistan *suck* Hade ju tyvärr inte fria tyglar där.. :(
Men det possitiva är att jag skall spela på ytterligare en fest snart, då får jag välja vad jag önskar (trance) Då blir det Tiesto, PvD, Armin, Nu NRG osv... det är mkt roligare.
Ska lägga ner mer själ i den o dela med mig sen, vore skoj om jag kommer tillbax o får spelar för Svensk publik nån gång. |
|
|
|
|