return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מי שמתכנן להוציא רישיון - יש לך חצי שנה מלווה... (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
שחר אתה יותר סטלן ממני מזה הדבר הזה!?!?!?
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
שחר אתה יותר סטלן ממני מזה הדבר הזה!?!?!?


חחחחחחחחח... קורה אחי
ובקשר לשאלה שך אם זה נכנס לתוקף אין מצב יבטלו את זה מה פתאום
בן כמה אתה?
YuVaL
מההההה
חצי שנה לסבול את ההורים שלי?!?!
לא רוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Segev
חפיף הכל יעבור עד החתונה :D
YuVaL
מה יעבור
זה יהיה סיוט!!!!!!!!!!!!!!!!!
NyKoN
משרד הרישוי בטבריה והמורה שלך הסתלבטו עליך כי הם לא קיבלו שום הנחיות
מחר אני אברר את הכל עם ה"גאונים" בכנסת
לא הגיוני שידפקו את מחזור 87 ככה

ואין שום סיכוי שיחזירו לחודשיים- אולי יעלו את החצי שנה ליותר זמן בגלל המכת תאונות בארץ
לקטנים פה אין שום סיבה לאופטימיות
skelz
אין מצב שחצי שנה אני נוהג עם ההורים שלי
פשוטט לא קיים מצב כזה.. !!!!!!

באסהההההההההההההההההההההההההההההה לא נורמלית
cluBBer
quote:
Originally posted by skelz
אין מצב שחצי שנה אני נוהג עם ההורים שלי
פשוטט לא קיים מצב כזה.. !!!!!!

באסהההההההההההההההההההההההההההההה לא נורמלית


כן כן
תסע עם אבא שלך וטראנס בפול ברקע
זה עכשיו הולך חזק בארץ
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחח לנסוע עם אבא עם ארדטראנס ברקע חחחחח
AnthemFreak
רגע... אני מתחיל ללמוד עוד איזה שבוע וחצי ככה שבועיים
אני 87
זה אומר שיהיה לי מלווה חצי שנה??????????????
אני ימותתת פשוטט מתת
:(

Shahar
אוקי זה ככה...
החוק יכנס לתוקף מעוד חצי שנה בערך...
Segev
ואי איזה מזל עוד חצי שנה בערך אז זה בטח היה על 88 ומעלה...

חחח עם אני רק מדליק את הרדיו מעל 10 ווליום אבא שלי מעיף אותי מהמכונית
ושלא תחשבו שזה בגלל שיש לי איזה מערכת חזקה פשוט הוא קרציה לא נותן לשמוע בכיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement