|
מי שמתכנן להוציא רישיון - יש לך חצי שנה מלווה... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| שחר אתה יותר סטלן ממני מזה הדבר הזה!?!?!? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
שחר אתה יותר סטלן ממני מזה הדבר הזה!?!?!? |
חחחחחחחחח... קורה אחי
ובקשר לשאלה שך אם זה נכנס לתוקף אין מצב יבטלו את זה מה פתאום
בן כמה אתה? |
|
|
| YuVaL |
מההההה
חצי שנה לסבול את ההורים שלי?!?!
לא רוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Segev |
| חפיף הכל יעבור עד החתונה :D |
|
|
| YuVaL |
מה יעבור
זה יהיה סיוט!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| NyKoN |
משרד הרישוי בטבריה והמורה שלך הסתלבטו עליך כי הם לא קיבלו שום הנחיות
מחר אני אברר את הכל עם ה"גאונים" בכנסת
לא הגיוני שידפקו את מחזור 87 ככה
ואין שום סיכוי שיחזירו לחודשיים- אולי יעלו את החצי שנה ליותר זמן בגלל המכת תאונות בארץ
לקטנים פה אין שום סיבה לאופטימיות |
|
|
| skelz |
אין מצב שחצי שנה אני נוהג עם ההורים שלי
פשוטט לא קיים מצב כזה.. !!!!!!
באסהההההההההההההההההההההההההההההה לא נורמלית |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by skelz
אין מצב שחצי שנה אני נוהג עם ההורים שלי
פשוטט לא קיים מצב כזה.. !!!!!!
באסהההההההההההההההההההההההההההההה לא נורמלית |
כן כן
תסע עם אבא שלך וטראנס בפול ברקע
זה עכשיו הולך חזק בארץ |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחח לנסוע עם אבא עם ארדטראנס ברקע חחחחח |
|
|
| AnthemFreak |
רגע... אני מתחיל ללמוד עוד איזה שבוע וחצי ככה שבועיים
אני 87
זה אומר שיהיה לי מלווה חצי שנה??????????????
אני ימותתת פשוטט מתת
:( |
|
|
| Shahar |
אוקי זה ככה...
החוק יכנס לתוקף מעוד חצי שנה בערך... |
|
|
| Segev |
ואי איזה מזל עוד חצי שנה בערך אז זה בטח היה על 88 ומעלה...
חחח עם אני רק מדליק את הרדיו מעל 10 ווליום אבא שלי מעיף אותי מהמכונית
ושלא תחשבו שזה בגלל שיש לי איזה מערכת חזקה פשוט הוא קרציה לא נותן לשמוע בכיף |
|
|
|
|