|
Subsky in Mazzo 27 feb.
|
View this Thread in Original format
| ODB |
FRI.27 Februari: "Deep Records" 3 years anniversary
DJ’s:
Andy Jarrod(UK),
Subsky (T),
John Doe.
Visuals by: Judocus
23.00-05.00 € 10,-
Progressive fans... Lijkt me leuk feessie! Ook leuk dezelfde avond: Dave Seaman in de IT in A'dam. Ik ga voor Subsky |
|
|
| dj_spare |
| ferry corsten in de asta... arise... en nu dit ook weer... |
|
|
| Bouma-Bros |
Je vergeet erbij te zetten dat er die avond in de Mazzo ook nog een live act komt: 16 BIT LOLITA'S !
Inderdaad, teveel goede feesten de laatste tijd..... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Inderdaad, teveel goede feesten de laatste tijd..... |
I 2nd that..... :( |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ferry corsten in de asta... arise... en nu dit ook weer... |
Da's een maand later als ik het niet verkeerd gelezen heb :) |
|
|
| joesterizor |
| hmm , dit klinkt wel ERG aangenaam. ik had er tijdje geleden al van gehoord. Ik ben altijd al fan geweest van de Turkse sound dus ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by basd
Da's een maand later als ik het niet verkeerd gelezen heb :) |
bah ik ben weer scheel :crazy: |
|
|
|
|