|
מחפש לקנות ציוד לתקליטן
|
View this Thread in Original format
| dj avi s |
היי
אני מחפש מיקסר 3-4 ערוצים ונגן של פיוניר 100
כרגע יש לי ציוד לא משהו ומעוניין לשדרג
הצעות אליי למייל או אי סי קיו
או שתשאירו פה הודעה
תודה |
|
|
| -CosmicFire- |
| אחי זה לא המקום... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ממתי זה לא המקום?!?!?
יש פה גם תקליטנים, אתה יודע....
קיצר, לי אין ממש ציוד, אבל יש לי חבר שרוצה למכור את הקומפקטים שלו (אמריקן די ג'יי) ואולי גם את המיקסר.... אני אשאל אותו אם אתה רוצה |
|
|
| arik |
ה כבר מן הרגל להגיד
"זה לא המקום"?
תשמע אחי אני קניתי את הפיונירים שלי ב
ACT.co.il
שומשים
ומיקסר קניתי מאד שהיה פה פעם פעיל בפורום |
|
|
|
|