|
Warp Brothers Suomeen!
|
View this Thread in Original format
| maku |
Täällä kun kerran trancen kuuntelijoita riittää, niin varmasti joku on menossa katsomaan ensi kesänä Warp Brothersia Ouluun? Tapahtuma järkätään kesäkuussa ja esiintymässä Warpin lisäksi Suomen kovimmat kiksu/polkka DJ:t.
Lisää infoa saa jos kiinnostaa kysyä. En viitsi enempää mainostaa, kunhan vain informoida tietämättömiä. ;) Tosin ei taida olla kovinkaan monelle enää uusi uutinen. |
|
|
| MekkaFIN |
| Muuten kyllä lähtisin, mutta silloin on vielä pari kuukautta jäljellä 18v:hen. :( |
|
|
| Mr.Mystery |
| Warp Brothers :nervous: |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Warp Brothers :nervous: |
Aivan. En olisi paremmin osannut itseäni ilmaista. Ei vaan tuo saksalainen tusinasupersaha jaksa innostaa pätkän vertaa. Sori vain. :haha: |
|
|
| maku |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Aivan. En olisi paremmin osannut itseäni ilmaista. Ei vaan tuo saksalainen tusinasupersaha jaksa innostaa pätkän vertaa. Sori vain. :haha: |
Älä ihmeessä ainakaan minulta anteeksi pyydä.. Enemmän se on oma menetys jos ei ymmärrä noin hyvän musiikin päälle.. ;)
Tosin jokaisella on oma makunsa. Pari kertaa Saksassa livenä heidän DJ-keikkansa nähneenä voin kyllä sanoa, että ammattimiehiä ovat tuottamisen lisäksi dj:n hommissa. |
|
|
| thomas |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Muuten kyllä lähtisin, mutta silloin on vielä pari kuukautta jäljellä 18v:hen. :( |
vois vaikka lisätä: :whip: :haha: |
|
|
| Dueno |
En oo sillo 18 :D
Kiinnostaa Warp Brothers yhtä paljon ku Katri Helenan ja Panu Rajalan avioero
:haha: |
|
|
| maku |
Tässä vähän infoa itse tapahtumasta, missä Warp Brothers esiintyy :
Finnish Eurodance Ry (FED) proudly presents ;
Northern e'Motion 2004
09.06.2004 | Foxia, Oulu
21 - 04
Mainstage ;
Warp Brothers (Bonnier / Eventwice, Germany)
Orkidea (Unity, Helsinki)
CosmicMan (Tsunami / 16 Inch Records, Imatra)
Proteus (Säde, Helsinki)
Tab (Hallmark / Illusions, Helsinki)
Cafe Dawn :
Homegrove (xpander.nl, Rauma)
Sergei Shkuroff (Immoral / Madwave, Tampere)
Kaasi (Kaktus, Raahe)
Soppa & Redjack (Fed / ClubZone, Oulu)
Eurosite :
Bablo (Fed, Oulu)
Jussi (Fed, Kajaani)
Magu (Fed, Oulu)
Tornadoz (Eurobeat / Fed, Helsinki)
Liput tulevat myyntii ainakin ovelle ja Mossoon Helsinkiin. :)
Oulun ennakkomyynti ei vielä selvillä siis. Lippujen hinnat luultavimmin 10-12 euroa.
http://www.warpbrothers.com
http://nwps.ws/~dancebileet/media/kaleva.jpg
http://www.kaleva.fi/cf/juttu.cfm?j=372453 |
|
|
| BetaFactory |
| Ennakkomyynneistä puheen ollen. Kävin tänään kaupungissa, aikomus oli ostaa ennakkolippuja Virtual Factory 8:an. Flyersit kertoivat että Valokuvakauppa X toimii välittäjänä, joten kävin siinä kurkistamassa. Kuitenkin myyjähenkilö näytti isolta kysymysmerkiltä. Pitääpä sitten vain ostaa tavalliseen tyyliin ovelta. |
|
|
| maku |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Ennakkomyynneistä puheen ollen. Kävin tänään kaupungissa, aikomus oli ostaa ennakkolippuja Virtual Factory 8:an. Flyersit kertoivat että Valokuvakauppa X toimii välittäjänä, joten kävin siinä kurkistamassa. Kuitenkin myyjähenkilö näytti isolta kysymysmerkiltä. Pitääpä sitten vain ostaa tavalliseen tyyliin ovelta. |
Tuo on aika normaalia, että järjestäjä on sopinut jonkun liikkeen omistajan kanssa, että siellä myydään ennakkolippuja, mutta omistaja on sattumoisin unohtanut kertoa asiasta työntekijöille.. :D |
|
|
| digitalbeat666 |
| taitaa olla aika rahat vähissä tuohon aikaan mutta pitänee mennä jonku kyydillä :) Oishan tuo Warp Brothers aika ravepläjäys. Orkideasta en tiä mutta sen musa o iha ok vaikka tykkään ite enemmän Hard Housesta, Hard Trancesta ja Industrialista. Ite oon kotosi Oulusta mutta asun tällä hetkellä Torniossa. |
|
|
| Eis |
Hmm 9.6 eli päivä synttäreiden jälkee, voisikin ittelle synttärilahjaks antaa matkan tonne, tietty omalla kyydillä :rolleyes:
Pitää kattokkin joku rako kalenteriin, että varmana pääsee :p Harvoin sitä warppiakaan näkee livenä. |
|
|
|
|