return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Warp Brothers Suomeen!
View this Thread in Original format
maku
Täällä kun kerran trancen kuuntelijoita riittää, niin varmasti joku on menossa katsomaan ensi kesänä Warp Brothersia Ouluun? Tapahtuma järkätään kesäkuussa ja esiintymässä Warpin lisäksi Suomen kovimmat kiksu/polkka DJ:t.

Lisää infoa saa jos kiinnostaa kysyä. En viitsi enempää mainostaa, kunhan vain informoida tietämättömiä. ;) Tosin ei taida olla kovinkaan monelle enää uusi uutinen.
MekkaFIN
Muuten kyllä lähtisin, mutta silloin on vielä pari kuukautta jäljellä 18v:hen. :(
Mr.Mystery
Warp Brothers :nervous:
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Warp Brothers :nervous:

Aivan. En olisi paremmin osannut itseäni ilmaista. Ei vaan tuo saksalainen tusinasupersaha jaksa innostaa pätkän vertaa. Sori vain. :haha:
maku
quote:
Originally posted by GrimReaper
Aivan. En olisi paremmin osannut itseäni ilmaista. Ei vaan tuo saksalainen tusinasupersaha jaksa innostaa pätkän vertaa. Sori vain. :haha:


Älä ihmeessä ainakaan minulta anteeksi pyydä.. Enemmän se on oma menetys jos ei ymmärrä noin hyvän musiikin päälle.. ;)

Tosin jokaisella on oma makunsa. Pari kertaa Saksassa livenä heidän DJ-keikkansa nähneenä voin kyllä sanoa, että ammattimiehiä ovat tuottamisen lisäksi dj:n hommissa.
thomas
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Muuten kyllä lähtisin, mutta silloin on vielä pari kuukautta jäljellä 18v:hen. :(


vois vaikka lisätä: :whip: :haha:
Dueno
En oo sillo 18 :D
Kiinnostaa Warp Brothers yhtä paljon ku Katri Helenan ja Panu Rajalan avioero
:haha:
maku
Tässä vähän infoa itse tapahtumasta, missä Warp Brothers esiintyy :

Finnish Eurodance Ry (FED) proudly presents ;

Northern e'Motion 2004
09.06.2004 | Foxia, Oulu
21 - 04

Mainstage ;

Warp Brothers (Bonnier / Eventwice, Germany)

Orkidea (Unity, Helsinki)

CosmicMan (Tsunami / 16 Inch Records, Imatra)

Proteus (Säde, Helsinki)

Tab (Hallmark / Illusions, Helsinki)


Cafe Dawn :

Homegrove (xpander.nl, Rauma)

Sergei Shkuroff (Immoral / Madwave, Tampere)

Kaasi (Kaktus, Raahe)

Soppa & Redjack (Fed / ClubZone, Oulu)


Eurosite :

Bablo (Fed, Oulu)

Jussi (Fed, Kajaani)

Magu (Fed, Oulu)

Tornadoz (Eurobeat / Fed, Helsinki)


Liput tulevat myyntii ainakin ovelle ja Mossoon Helsinkiin. :)
Oulun ennakkomyynti ei vielä selvillä siis. Lippujen hinnat luultavimmin 10-12 euroa.

http://www.warpbrothers.com
http://nwps.ws/~dancebileet/media/kaleva.jpg
http://www.kaleva.fi/cf/juttu.cfm?j=372453
BetaFactory
Ennakkomyynneistä puheen ollen. Kävin tänään kaupungissa, aikomus oli ostaa ennakkolippuja Virtual Factory 8:an. Flyersit kertoivat että Valokuvakauppa X toimii välittäjänä, joten kävin siinä kurkistamassa. Kuitenkin myyjähenkilö näytti isolta kysymysmerkiltä. Pitääpä sitten vain ostaa tavalliseen tyyliin ovelta.
maku
quote:
Originally posted by BetaFactory
Ennakkomyynneistä puheen ollen. Kävin tänään kaupungissa, aikomus oli ostaa ennakkolippuja Virtual Factory 8:an. Flyersit kertoivat että Valokuvakauppa X toimii välittäjänä, joten kävin siinä kurkistamassa. Kuitenkin myyjähenkilö näytti isolta kysymysmerkiltä. Pitääpä sitten vain ostaa tavalliseen tyyliin ovelta.


Tuo on aika normaalia, että järjestäjä on sopinut jonkun liikkeen omistajan kanssa, että siellä myydään ennakkolippuja, mutta omistaja on sattumoisin unohtanut kertoa asiasta työntekijöille.. :D

digitalbeat666
taitaa olla aika rahat vähissä tuohon aikaan mutta pitänee mennä jonku kyydillä :) Oishan tuo Warp Brothers aika ravepläjäys. Orkideasta en tiä mutta sen musa o iha ok vaikka tykkään ite enemmän Hard Housesta, Hard Trancesta ja Industrialista. Ite oon kotosi Oulusta mutta asun tällä hetkellä Torniossa.
Eis
Hmm 9.6 eli päivä synttäreiden jälkee, voisikin ittelle synttärilahjaks antaa matkan tonne, tietty omalla kyydillä :rolleyes:

Pitää kattokkin joku rako kalenteriin, että varmana pääsee :p Harvoin sitä warppiakaan näkee livenä.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement