|
Vart kan jag...
|
View this Thread in Original format
| Sypherion |
| få reda på nya trance releaser och clip? som det är nu har jag ingen koll alls på vad som är nytt, bra, eller vad som kommer. |
|
|
| Vizay |
ett väldigt hett tips för uplifting är att lyssna på Armin van Buurens "a state of trance" varje torsdag klockan 20.00 om jag inte minns fel. Sänds via Ets-global's webradio :)
dom sänder fler radioshower där varje vecka så den kanalen är bra att ha på playlisten om man vill hålla koll :)
ett annat bra sätt är att surfa in på Back to plastic's hemsida och kolla in det senaste dom tagit in. Dom får in ett par lådor med vinyler varje dag där så det e full rulle på vinylerna. Deras sida uppdateras minst en gång om dagen :) |
|
|
| Hybrid |
www.juno.co.uk - klicka på trance (eller vad du vill)
bra sida med info om vad släpps ut på vinyl samt CD, du kan också beställa direkt därifrån om du vill.. |
|
|
| Sypherion |
toesdag kl 20.00...får komma ihåg det!! :D
fan asså...önskar jag var typ 18-20 nu...MondayBar Spring Cruise! VILL MED! :( |
|
|
| Vizay |
förstår exakt vad du går igenom, been there myself för inte så länge sen :)
de suger å höra det men din tid kommer, å du kommer uppskatta det desto mer, tro mig :D |
|
|
| Sypherion |
| jag vet...men det blir lite amplify'at av att min badminton tränare ska dit...fy fan va irreterande. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Sypherion
fan asså...önskar jag var typ 18-20 nu...MondayBar Spring Cruise! VILL MED! :( |
Jag tycker att vi under 18 kan ha en egen kryssning.. Kanske låna en roddbåt och ta me en Cd spelare eller så :p |
|
|
| Glorie |
| hänga här :) och kanske läsa de svar som postas iden här tråden. |
|
|
|
|