|
Line-up WILDLIFE (7 september)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
WILDLIFE / Lift Off
The Max: Gaetano Parisio / Montana / Darren Price / Quazar live
Oude Zaal: Le Blanc / Noa Zoa / Lacroix / Matthew Roberts
Hosted by MC Cupid
Grtz,
S&S |
|
|
| tango |
Lekker vernieuwende line-up, geen tiesto en cor.
Kweet nog niet of ik ga.....
grtz,
TNG |
|
|
| erm |
Wordt een mooi feest. Met Gaetano en zonder tiesto.
Dan kunnen die nono's die alleen voor tiesto komen ook mooi thuisblijven. |
|
|
| Remy D |
Ik ga zeker!!!!!
Ben Melkweg Geil :D:D:D:D
17 aug - Earth
24 aug - HQ
07 sep - Wildlife
:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by erm
Wordt een mooi feest. Met Gaetano en zonder tiesto.
Dan kunnen die nono's die alleen voor tiesto komen ook mooi thuisblijven. |
Hehehe lol :D
Er komen idd zoals jij het zegt o.a. "Nono's" op Tiesto af.Hebben geen verstand van de muziek maar gaan alleen omdat de naam Tiesto op de flyer staat.
Maaruh on topic.GAETANO PARISOOOOOO!!!!Kon hem al een tijdje van een zooi wereldproducties.En had hem op DV voor het eerst live gezien,en OMG wat draait die vent lekker.Dus ik ben waarschijnlijk ook wel van de partij.En volgende dag Multigroove in "De Fun".Yummmie!!Dat wordt weer een lekker weekend.;)
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Im so GAE so GAE so GAE GE GE GAE GAE GAE.....
GAETEK WOOOOOOhoo
Ik ga ook ...........YESSSSSSSSSSSSSSSS........
Uhm maar als ik kan dat is.....geld heb ik nu ni egt beschikbaar en dan ook ni denkik maar ja .....MOE ik nog SHIEN....IK WIL WEL WWWWWWWWWWWWWHHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|