|
STATE, vad tycker ni som har varit där.
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
Förlåt att jag tjatar, men jag behöver lite feedback.
Vi har nu kört ett antal fester med Technostate och State.
Vet inte vilka som har varit där men hoppas att någon har.
Vad tycker ni igentligen??
Självklart är det inte dom bästa festerna i världen, så jag behöver veta.
1. Har ni varit där? Hur många gånger?
2. Vad kan vi göra bättre?
3. Vad saknar ni? (trance jag vet)
4. Är priset rätt kontra DJ:s?
5. Ni som INTE vart där, vad krävs för att ni ska komma?
6. NI som har varit där, är det något ni kan rekomendera till andra att gå ditt?
7. Hur upplever ni bemötandet när ni kommer dit, känner ni er välkommna av vakter, bartenders och vi som arrangörer?
8. Marknadsföring, svårt för er att undgå kanske, men har ni sett affischer/flyers någon stans? alt på andra web sidor? (hemsida på g)
Kanske lite många frågor att svara på, men behöver verkligen eran hjälp så vi kan gör Stockholms bästa club.
Förstår också att Lokalen inte är den bästa, men för att vi ska börja leta bättre ställe så måste vi på något sätt veta att det kommer folk. Det är det viktigaste, få tag på DJ:s och sådant är inget problem.
Så snäll kom med feedback, säg vad ni tycker. Tycker ni att det suger, säg det, men kom gärna då med vad det är som suger och hur vi kan fixa det.
/Emil |
|
|
| Vizay |
5. Fler Uplifting & hardtrance jocks å mindre psy :)
8. Har sett flyers på olika affärer runt om i sthlm (saturn och btp om jag inte minns fel)
Flyerserna funkar bra imo iaf, dom får fram vad dom ska få fram utan problem :) |
|
|
| Unis |
| 5) Mer trance å mindre psy. Technon får gärna vara kvar. Sen gärna en annan lokal, diana är ingen favorit direkt |
|
|
| mindshooter |
| Jag diggar state :) Topp-koncept...för mig är det nog bara musiken som inte alltid håller....verkar gälla för dom flesta här inne... lite mer trance alltså...sen är lokalen rätt avsmaklig..fast det vet ni redan och det är inget som hindrar mig :) |
|
|
| AC. |
1. Har ni varit där? Hur många gånger?
Jag har trotts allt bara lyckats komma iväg en gång
2. Vad kan vi göra bättre?
Lokalen suger, förutom nedervåningen som är lite mysig men den är förliten eller så är musiken bara för hög helt enkelt, går absolut tine att sitta och prata där nere
3. Vad saknar ni? (trance jag vet)
Bättre lokal är nog vad jag vill se mest
4. Är priset rätt kontra DJ:s?
Nog för att jag gärna skulle se något likande "gratis före 23" så är det förstårligt att ni inte kan ha något sådant. 100 pix är väl rimligt tycker jag.
5. Ni som INTE vart där, vad krävs för att ni ska komma?
---
6. NI som har varit där, är det något ni kan rekomendera till andra att gå ditt?
Ja, konceptet är bra!
7. Hur upplever ni bemötandet när ni kommer dit, känner ni er välkommna av vakter, bartenders och vi som arrangörer?
Hade inga problem alls när jag var där...
8. Marknadsföring, svårt för er att undgå kanske, men har ni sett affischer/flyers någon stans? alt på andra web sidor? (hemsida på g)
Har sett ett par afficher på stan... |
|
|
| Sorrow |
Har inte varit där, men Christian skulle visst spela där sade han..
Ni får väl boka mig så får jag se hur det är.. ;) |
|
|
| Xplorer76 |
Kan säga till alla att vi (jag) jobbar hårt på ett Trance golv en gång i månaden i alla fall. Så håll ut.
Lokalen kan vi inte göra något åt för tillfället, men vi letar alltid efter fler ställen.
Forsätt komma med mer feedback.
Tack. |
|
|
| reveal |
...antar att det inte är lönt för en icke-stockholmare att svara :)
Kan iofs svara på 5:an: Att det låg minst 50 mil närmare mig :D |
|
|
|
|