return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
SWETAshirt ::. Nästa Steg (pg. 5)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Så här ser det ut för tillfället vilka som vill ha kortärmade och långärmade tröjjor
quote:

Unis..............1lång...1kort
beaversweede..........1kort
Aendy......................2kort
NooN.......................1kort
powell............1lång
DJ_Laszlo.................2kort
BrainmaN.......1lång...1kort
cviper............1lång...2kort
jeremy1084...1lång...1kort
reveal......................2kort
mjz...............1lång...1kort
JayBee..........1lång...1kort
dbl................1lång...1kort
Gylle........................1kort
Strumpie..................1kort
reveal
skulle jag inte ha en långärmad? har jag bestämt för mig :p

men det var fanimej en jävligt dålig uppslutning, så många som varit med o röstat o påverkat, så vill ingen ha... pissmunk :(
Pjox
hehe jag ahr glömt att maila.. men jag är fortfarande osäker på vad jag ska ha. Beror som sackt väligt mycket på hur modellerna är. Vet inte om jag är så intresserad av att köpa nån t-skirt eller annan tröja som jag ändå aldrig kommer använda för att den inte är någe bra..
JayBee
men det där mend maila var dåligt reklamiserat eller hur man ska säga.

det stog typ en liten post om det i någon tråd så det är klart alla inte ser det.

dessutom glömde du fylla i dig själv steve, du ska väl ha en också? :) jag vet flera personer som vill köpa men som inte är med på listan.

man måste nog få folks uppmärksamhet!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee

man måste nog få folks uppmärksamhet!
Då tycker jag man får läsa första posten.

Sen har det vart problem med att få denna tråden sticky då mindshooter hade internetproblem men nu är det ordnat.
Glorie
de gick inte att fixa tjejmodeller va? jag har frågat tidigare och fick inget svar då
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
de gick inte att fixa tjejmodeller va? jag har frågat tidigare och fick inget svar då

Tjooo !

Tyvärr är det så att jag har börjat se mig om efter andra leverantörer med tanke på att vi inte så lätt kommer upp i 100 personer... Den jag har kollat med nu har fin design på herr t-shirts och jag har frågat om tjejmodeller... Glorie jag skickar dig en länk till samtliga tjejmodeller som du kan kika på :)
Nya priser får jag imorgon också på allt...
Pjox
Vore trevligt om du kunde posta länken här så att alla tjejer kan se länken.
Tänkte bara eftersom vi är så många tjejer :p
Glorie
aha ok, kolla med den kontakten brainman snacka om. verkade ju bra.

för om ja får se tjejmodeller kan vi börja snacka beställning. därav min tidigare avsaknad av beställning
St_Andrew
gjorde en snabb google sökning:

http://www.skoltrojor.se/kollektion...t-med-tryck.php

verkar som om man kan få tröjer med tryck från 100kr styck där... :)

St_Andrew
http://www.ceba.se/ ännu billigare, från 40kr/tshirt (utan tryck, 4färgs tryck kostar 27/tshirt och en engång kostnad på 200kr per färg, altså 200*4.)

verkar ju gå att hitta utan att man behöver beställa så många eller att det lbir så dyrt :)

btw, finns det slutgiltiga förslaget klart eller inte? vill se innan jag bestämmer mig... :)
Pjox
quote:
Originally posted by St_Andrew
btw, finns det slutgiltiga förslaget klart eller inte? vill se innan jag bestämmer mig... :)

Är bestämmt om jag fatta saken rätt.. Kolla efter tråden där det var en liten omrösting..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement