|
A new Track
|
View this Thread in Original format
| Origin |
| תגיבו יא בני זונות !!!!!!!!! זה לא חרטא |
|
|
| Biondo |
עזוב בקטנה
זה מה שמניע אותי |
|
|
| Black-Dragon |
פפחחחחח וואי הילד הזה יעשה לי סיוטים
ממש מפחיד
אמרתי לך כבר אחלה עבודה עשית על הטראק הזה אם כי אני חושב שיש עוד לעבוד עליו
אהבתי סך הכל את הרעיון
:D |
|
|
| taltul |
אחי אני לא מצליח לשמוע את הטראק.
מה לעשות??? |
|
|
| EternalMusic |
שמעתי,
אני אגיד לך למה לא הגבתי,
בד"כ אתה מפרסם פה דברים ולא עונה להודעות של אחרים אז למה שאני אטרח?
בכל אופן, לא ממש מתחבר למה שעשית אבל זה כבר עניין של טעם
המשך לעבוד
;) |
|
|
| taltul |
Biondo
טראק טוב עם המון פוטנציאל!!!;)
!רציתי לציין עבודתך מעולה על הקצב - ממש אהבתי
:)!בהצלחה עם היצירות הבאות שלך |
|
|
| Sniper |
בתאחלס לא אהבתי את הכניסה, הכניסה לדעתי היתה צריכה להיכנס בניה 45.
יש פוטנציאל
קצת להגביר לדעתי את הקיק, שתורגש יותר עוצמה
שהמלודיה ניכנסת ואז ביכלל לא שומעים ת'קיקים אלה רק תהינטים
זה קצת הורס...
מלודייה סבבית לפייס..
וזהוו:] |
|
|
|
|