return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
A new Track
View this Thread in Original format
Biondo
http://www.o-zen.com/art/play.php?b...&mode=song_hifi
Origin
תגיבו יא בני זונות !!!!!!!!! זה לא חרטא
Biondo
עזוב בקטנה
זה מה שמניע אותי
Black-Dragon
פפחחחחח וואי הילד הזה יעשה לי סיוטים
ממש מפחיד

אמרתי לך כבר אחלה עבודה עשית על הטראק הזה אם כי אני חושב שיש עוד לעבוד עליו

אהבתי סך הכל את הרעיון
:D
taltul
אחי אני לא מצליח לשמוע את הטראק.
מה לעשות???
EternalMusic
שמעתי,
אני אגיד לך למה לא הגבתי,
בד"כ אתה מפרסם פה דברים ולא עונה להודעות של אחרים אז למה שאני אטרח?
בכל אופן, לא ממש מתחבר למה שעשית אבל זה כבר עניין של טעם
המשך לעבוד
;)
taltul
Biondo
טראק טוב עם המון פוטנציאל!!!;)
!רציתי לציין עבודתך מעולה על הקצב - ממש אהבתי

:)!בהצלחה עם היצירות הבאות שלך
Sniper
בתאחלס לא אהבתי את הכניסה, הכניסה לדעתי היתה צריכה להיכנס בניה 45.


יש פוטנציאל
קצת להגביר לדעתי את הקיק, שתורגש יותר עוצמה
שהמלודיה ניכנסת ואז ביכלל לא שומעים ת'קיקים אלה רק תהינטים
זה קצת הורס...
מלודייה סבבית לפייס..
וזהוו:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement