return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Kraftwerkin saksankieliset vinyylit?
View this Thread in Original format
BetaFactory
Harvinaisuuksia vai ei? Ent�s saksankieliset CD:t, kai niit�kin on olemassa?

Kraftwerkilla on ollut tapana julkaista biisej� molemmilla kielill�, esim. Computer Welt, Computer World. Omistuksessani on pari Kraftwerk-levy� ainoastaan (Man Machine, Trans Europe Express) (CD). Tittelit ovat selv�sti molemmilla kielill�, mutta l�ytyyk� my�s saksankielisi� biisej�? Itse arvaisin ettei, onhan englanninkielisiss� biiseiss� vokaalit vaikkapa ven�j�ksikin.
GrimReaper
Vanhemmat Kraftwerk-levyt ovat melko harvinaisia ja vaikeita saada nykyp�iv�n� mutta 80-luvun ja siit� uudemmat levyt l�ytyv�t helposti. Itse omistan joitakin Kraftwerkin 70-luvun vinyylej� ja pari cd:t� ja my�s yhden vm. '71 whitelabelin (t�t� en ole itse ostanut vaan is�ni aikoinaan) jossa sitten onkin ilmeisesti niit� harvoja vain saksankielisin� "julkaistuja" kappaleita...

A1. R�cksto� Gondolero
A2. Vom Himmel Hoch
B1. Stratovarius
B2. Ruckzuck

CD-julkaisuista en ole ihan varma ett� onko kaikista sek� englannin ett� saksankieliset versiot mutta muutamista albumeista ainakin l�ytyy molemmat ja cd-sinkuista l�hes jokaisesta.

Lis�� infoa ja Kraftwerk-linkkej� l�ytyy hyvin vaikka Discogsista: http://www.discogs.com/artist/Kraftwerk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement