return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Kiksu bileet!
View this Thread in Original format
fromhell
Minkä takia kaikki bileet tuppaa olee jotain hemmetin hardtrancea tms :conf: Haluu samanlaisia dj:itä suomeenki ku Arminit sun muut. Eli kunnon kiksubileitä useammin :) Enkä siis tarkoita, että tänne pitäs hommaa jotain isoja staroja vaan olis enemmän dj:itä jotka, soittelis just tommosta musaa. Tai sitte oon vaan tietämätön :rolleyes:
BetaFactory
Oletko kuullut DJ TABin settejä? Ainoastaan hänen radiomiksauset (aikoinaan dePardy/X3M:llä) sisälsivät aika paljon kiksua. Pettääkö muisti, en tiedä.
diskus
Ei muutaku hallmarkiin, sielähän ne soittaa melodic/uplifting trancea ja vähän muutakin trancea, lisätietoja: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=4441
DJ TAB, Thrillseekers ja Orkidea.
Mr.Mystery
Tabia parempaa kiksuttelijaa ei olekaan!
diskus
Höpö höpö :D Parempa kuin Armin van Buuren ei ole olemassa.
Tosin _mun mielestä_ kaikki DJ:t ovat hyviä kunhan soittavat uplifting/melodic trancea. ;)
Airvision
Tabi rulettaa!! Lauantaina Hallmark:iin tamppaa :tongue3 :tongue3
Huhtikuussa myös tiedossa kiksutapahtuma ANJUNABEATS WORLDWIDE
mikä on Tabin julkkaribileet,paikalla Above & Beyond,Aalto,Super8,Orkidea ja tietty Tab.:crazy: :crazy: :crazy:
diskus
Joo sinne Anjunabeats:iin on pakko lähteä! :happy2:
Dueno
Armin :D Parempaa saa hakee
Dueno
Missäs kyseinen Anjunabeats järjestetään? Oisko jotai sivustoo mist näkis vähä tietoo kyseisestä tapahtumasta? ;)
QPS
quote:
Originally posted by diskus
Joo sinne Anjunabeats:iin on pakko lähteä! :happy2:


Todellakin :eyespop::eyespop::eyespop:... Ton Huomisen voi ottaa vaikka hyvänä lämmittelynä kevättä ja anjunabeatsin kestei odotellessa :D!

afastest
tabi soittaa aina samanlaista karamellitrancea, kyllästyy nopeasti :)
Airvision
quote:
Originally posted by Dueno
Missäs kyseinen Anjunabeats järjestetään? Oisko jotai sivustoo mist näkis vähä tietoo kyseisestä tapahtumasta? ;)



Tapahtuma on Nosturissa.
Tässä linkki yhteen bileilmoitukseen....

http://www.streetbeat.ac/catalog/news.php

Plattarissa + Klubituksessa on myös maininta kyseisistä.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement