|
Kiksu bileet!
|
View this Thread in Original format
| fromhell |
| Minkä takia kaikki bileet tuppaa olee jotain hemmetin hardtrancea tms :conf: Haluu samanlaisia dj:itä suomeenki ku Arminit sun muut. Eli kunnon kiksubileitä useammin :) Enkä siis tarkoita, että tänne pitäs hommaa jotain isoja staroja vaan olis enemmän dj:itä jotka, soittelis just tommosta musaa. Tai sitte oon vaan tietämätön :rolleyes: |
|
|
| BetaFactory |
| Oletko kuullut DJ TABin settejä? Ainoastaan hänen radiomiksauset (aikoinaan dePardy/X3M:llä) sisälsivät aika paljon kiksua. Pettääkö muisti, en tiedä. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Tabia parempaa kiksuttelijaa ei olekaan! |
|
|
| diskus |
Höpö höpö :D Parempa kuin Armin van Buuren ei ole olemassa.
Tosin _mun mielestä_ kaikki DJ:t ovat hyviä kunhan soittavat uplifting/melodic trancea. ;) |
|
|
| Airvision |
Tabi rulettaa!! Lauantaina Hallmark:iin tamppaa :tongue3 :tongue3
Huhtikuussa myös tiedossa kiksutapahtuma ANJUNABEATS WORLDWIDE
mikä on Tabin julkkaribileet,paikalla Above & Beyond,Aalto,Super8,Orkidea ja tietty Tab.:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| diskus |
| Joo sinne Anjunabeats:iin on pakko lähteä! :happy2: |
|
|
| Dueno |
| Armin :D Parempaa saa hakee |
|
|
| Dueno |
| Missäs kyseinen Anjunabeats järjestetään? Oisko jotai sivustoo mist näkis vähä tietoo kyseisestä tapahtumasta? ;) |
|
|
| QPS |
| quote: | Originally posted by diskus
Joo sinne Anjunabeats:iin on pakko lähteä! :happy2: |
Todellakin :eyespop::eyespop::eyespop:... Ton Huomisen voi ottaa vaikka hyvänä lämmittelynä kevättä ja anjunabeatsin kestei odotellessa :D! |
|
|
| afastest |
| tabi soittaa aina samanlaista karamellitrancea, kyllästyy nopeasti :) |
|
|
| Airvision |
| quote: | Originally posted by Dueno
Missäs kyseinen Anjunabeats järjestetään? Oisko jotai sivustoo mist näkis vähä tietoo kyseisestä tapahtumasta? ;) |
Tapahtuma on Nosturissa.
Tässä linkki yhteen bileilmoitukseen....
http://www.streetbeat.ac/catalog/news.php
Plattarissa + Klubituksessa on myös maininta kyseisistä. |
|
|
|
|