return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Tiesto Solo Tour 2001 (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey in de Now en Wow. Flex. Daar ga ik dan naartoe als alles goed uitkomt

Ik hoor die naam de laatste tijd errug vaak, weet jij waar dat is Lex in Rotterdam (ik heb geen zin ok te zoeken :p)??
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Ik hoor die naam de laatste tijd errug vaak, weet jij waar dat is Lex in Rotterdam (ik heb geen zin ok te zoeken :p)??

Ja op een pier is dat. De Mullerpier weet je wel.
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex

Ja op een pier is dat. De Mullerpier weet je wel.

Aha, dat weet ik wel te vinden. (gister nog gezien :p:p) Is dat een beetje een vette tent???
Dj Lex
Ja man best wel. Hele grote loods met vette verlichting.
TranceFool
OK, dan ga ik daar binnenkort es ff een kiekkie nemen :D:D:D
Dj Lex
Ja moet je doen jongen.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

9/11 Palace, Groningen

Dan ben ik van de paty. De Palace is toch altijd wel lache!! Mooie chica's, dat is echt onvoorstelbaar.

GReeTZ
Donna
Now&Wow ruled hard,vorig jaar geweest bij een tiesto solo,naja voor de <<0>> zijn de kaarten al in t zakkie,de waak gaan we ZEKER naartoe ookal isset jammer dat ze de toko verbouwd hebben.
Dus ff kijken,dat wordt <<0>>,waak,now&wow en ik denk de <<0>> in arnhem,daar zal de koterzooi nu wel minder zijn nu t niet meer de Opera is,want dat is wat vorig jaar enorm zoog daar,naja heel t publiek zoog daar eigenlijk wel;p
Oja en tuwlijk Kremlin dies ook vlakbij,naja dat zijn dus 4 of 5 solo's ligt eraan of we zin hebben naar arnhem te rijden.
En t blackhole feestje zou ik als ik in de buurt woonde ook zeker naartoe gaan,tis bijna dezelfde als de laatste wildlife alleen was toen Paul Mendez daar en geen Montana,dat was dan ook zeer zeker geen gemis en mendez zette een heel leuke set neer.
So have solo-fun ppl,ik hebbut ook alweer *vetness*:stongue:
SpeakerfreaK
k*t k*t k*t, moet ik de 1e september sochtends net naar t buitenland....dag tiesto in de <>, hopelijk kan ik ff fixen dat ik hem zie ergens in Rotterdam ofzo ;) :)
Donna
mja kun je toch mooi de now&wow pakkuh:) is gelijk 1 van de vetste toko's,gaat tuwlijk niks boven de <<0>> en de waak maar k denk dat n&w toch wel nr 3 is,in de 0 in den-haag hebben tuwlijk een aantal hier probs met de leeftijd,streng deurbeleid,van de rest weet ik t niet echt meer,vink trouwens goede zaak, zo voorkomen ze dat t puberfeesies worden

Partyhardy!
ik zal er zeker bij zijn in het zuiden des lands;

2/11 Danssalon, Eindhoven
16/11 Nightlife, Maastricht
en hopenlijk nog meer, maar das nog niet zeker :D
Blik
quote:
Originally posted by Donna
,streng deurbeleid,van de rest weet ik t niet echt meer,vink trouwens goede zaak, zo voorkomen ze dat t puberfeesies worden

en bedankt :rolleyes::rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement