|
Tomorrow - Hemkade - Zaterdag 8 mei (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Tomorrow was zwaar VETTTTTTTT!
Ook al was het niet zo druk, en hebben ze 2 area's gesloten, toch was het super!!
Was met Basd en Franzelare en kwam High_NRG nog tegen en de hele 'dames aanhang clan uit Arnhem en omstreken' van Onno/Lex/Dave etc :)
Was erg gezellig!
Beste man van de avond: Deetron! Feos viel tegen, al draaide hij wel het vetste nr van allemaall:
Feos vs SWS - Desire (FEOS Treatment) (Unreleased) |
|
|
| New Wave |
| Hoe was Verdine? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hoe was Verdine? |
Bellie draaide niet :(
Reden was dat het te rustig was, ze 2 area's sloten en er te weinig mensen in de kleine zaal waren die nog wel open was. Dacht dat Bellie weigerde ofzo, weet het niet zeker. Moet je hem even vragen.
Maar ik weet wel dat dit feest zeker nog een kans verdient.... |
|
|
| basd |
Inderdaad, was erg gaaf en erg gezellig.. Hemkade blijft een ontzettend leuke partylocatie, was het in '96 (en daarvoor vast ook wel maar dat weet ik niet) al maar dat is niet echt minder geworden.. Publiek was ook zwaar okee, helemaal niks op aan te merken!
Heb me in ieder geval goed vermaakt, ondanks het beetje gebrek aan energie (d'r is geloof ik wel honderd keer gevraagd of ik me wel vermaakte, nou wel dus :) ). Dit feest verdient echt nog wel een tweede kans, hoop dat Tjeerdo het gewoon nog een keer probeert, op een iets kleinere schaal (een onbekend feest van een onbekende organisatie, en dan meteen vier area's proberen te vullen is misschien een beetje teveel van het goede)..
En volgende keer misschien toch maar wapens meenemen, want DJs (in dit geval Rino Cerrone) die nog steeds Murder was the bass draaien.. tss... :p
Fransje, nog bedankt voor de gezelligheid en de lift (scheelde toch wel aardig zo 's ochtends).. Enne wie was jij dan, high_nrg? heb je echt helemaal niet gezien (maar ik wist dan ook niet waar ik moest kijken :)) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by basd
(maar ik wist dan ook niet waar ik moest kijken :)) |
als je high nrg zoekt kan je het beste omhoog kijken! :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basvh
als je high nrg zoekt kan je het beste omhoog kijken! :p |
Precies! :D
Basd aan het begin heb ik even met Snuggle staan praten, toen ze die zalen dichtgooiden. Zo'n lange blonde gast...
Het was zeker een relaxte avond! Gratis entree en gratis zuipen :D. Heb dus ook alleen maar dure dingen gedronken...
Er hing een relaxte sfeer, weinig fout volk. Er werd lekker gedraaid enzo. Mooie aankleding :)
En erg jammer voor de organisatie dat ze maar zo weinig kaarten hebben verkocht, het is een prima concept! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Basd aan het begin heb ik even met Snuggle staan praten, toen ze die zalen dichtgooiden. Zo'n lange blonde gast...
|
Sorry, echt geen flauw idee :)
| quote: |
Er hing een relaxte sfeer, weinig fout volk. Er werd lekker gedraaid enzo. Mooie aankleding :)
|
Helemaal mee eens! Heb echt helemaal geen fout volk gezien zelfs..
| quote: |
En erg jammer voor de organisatie dat ze maar zo weinig kaarten hebben verkocht, het is een prima concept! |
Inderdaad, eens kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen.. Ben erg benieuwd of het nog een keer plaats gaat vinden.. |
|
|
| HiGH_NrG |
Met zo'n grijzende bek op de foto met mooie vrouwtjes :p
Ik sta er in ieder geval weer gaar op :) |
|
|
| SnuggLe |
He niet zeuren, zijn mooie foto's ;)
Reportje voor partyscene:
Party: Tomorrow
Place: Hemkade 48
Date: 8th of May
Damage: 25 euro
Lineup: Rino Cerrone, Pascal Feos, Andre Galluzi, K.Cee, Deetron, Verdine Bel & more…
In de tijd van mega-feesten, stadion-concerten en stijgende (bezoekers-)aantallen van houseparties is de concurrentie moordend en verrijzen organisaties als paddestoelen uit de grond. Men wil allemaal een graantje mee pikken van het grote geld dat te verdienen is, met het ene feest nog slechter dan de ander als gevolg. Een idee achter de feesten, feesten voor en door liefhebbers lijken te verdwijnen nu het grote graaien begonnen is. Of toch? Een nieuwe organisatie, een nieuw geluid …. een nieuw tijdperk? De organisatie Tomorrow organiseerde 8 mei in de Hemkade 48 het gelijknamige feest Tomorrow. Een feest met een boodschap, want Tomorrow is een reactie op de huidige technoscene, waar “beuken het toverwoord is”, aldus de organisatie.
DJ’s die bekend staan om hun harde draaistijl trekken meer en meer bezoekers, waardoor de andere stijlen binnen de techno een ondergeschoven kindje aan het worden zijn. Tomorrow heeft pretenties, wil het gevoel terugbrengen, is niet zielloos maar juist een antwoord, aldus hun eigen site. Het is een feest dat is ontstaan als reactie op de verharding van de technoscene. Voor Tomorrow was dan ook geen grootscheepse reclame gemaakt, maar vooral gepromote via een aantal van de vele partysites die ons land rijk is. Dit droeg bij aan een ‘ons-kent-ons’ sfeertje, dat gedurende de hele avond gemoedelijk en vriendelijk was. Het publiek bestond toch voornamelijk uit liefhebbers, het soort dat je midden in de nacht kunt wakker maken voor een flinke dosis kwaliteitstechno.
Bij binnenkomst bleek het erg rustig in de altijd sfeervolle en goed aangeklede Hemkade; in de zaal waar K.Cee stond te draaien waren circa 10 personen aanwezig. Misschien kwam het door de aparte geur die er in de zaal hing, waarover enkele bezoekers klaagden? Kort daarop werd dan ook door de organisatie besloten om twee van de vier zalen af te sluiten om zo het feest te redden. Een goede beslissing, waardoor wel de draaitijden van verschillende dj’s aangepast moesten worden, maar verder het feest redde van een wisse dood. Zo draaiden de dj’s geen drie uur maar de helft zodat ondanks de gesloten zalen de dj’s wel hun kunsten mochten vertonen. Toppers zoals Dimitri en aanstormend talent Verdine Bel hebben jammergenoeg niet gedraaid, wat wel een domper op de avond was. Toch mocht het de pret niet drukken, want er was genoeg kwaliteit overgebleven in de line-up. Wat te denken van Carl Craig, de man uit Detroit, die zijn soulvolle techno al vroeg ten gehore bracht. House met technoinvloeden of techno met houseinvloeden, wie zal het zeggen? Een funky set met als één van de laatste platen Goodlife van Innercity.
Toen Pascal FEOS het stokje overnam was de zaal goed gevuld met mensen. Hoewel zijn optreden een beetje tegenviel, draaide hij wél de lekkerste plaat van de avond, Desire van FEOS versus SWS, wat ook te vinden is op zijn mixcompilatie “Rize & Fall”. Geschiedenis schrijven, zoals van tevoren op de site van Tomorrow stond vermeld, is deze Duitser niet gelukt met dit optredem. Misschien wel door het feit dat hij niet de beloofde drie uur mocht draaien waardoor een volledig heerlijk opgebouwde FEOS-mix niet mogelijk was. Waar Pascal FEOS vorig jaar nog te bewonderen was op Awakenings Festival, is het jammer dat deze man dit jaar niet te bewonderen is op een van de vele festivals die deze zomer gehouden zullen worden. Het moet overigens gezegd worden dat er een overkill aan digitale camera’s aanwezig was. Als er gemiddeld één camera op de 8 bezoekers binnen was, dan is het weinig…. Wat er wel weinig was, waren bezoekers bij de live-act van Side Four, oftewel Dietrich Schoenemann en Tony Rohr, die voor de eerste maal in Nederland optraden. Hun mix van electro, downtempo en tribal kwam maar ter ore van een bezoeker of twintig. Jammer, maar helaas….
Deetron, oftewel de 26-jarige Sam Geiser geboren in Zwitserland, nam ondertussen in de hoofdzaal het stokje over van Pascal FEOS en zette een dijk van een set neer. Voor velen de topper van avond, door zijn speelse draaistijl die alle knoppen van het mengpaneel benutte, maar volgens sommigen een stoptrein; een set die maar niet op gang wilde komen. Persoonlijk sluit ik mij aan bij het eerste; Deetron leverde een puike mix die technisch perfect in elkaar stak. Er stak zoveel gevoel en energie in zijn mixtechniek dat deze vonk al snel oversloeg naar de toch goed gevulde hoofdzaal. Het ‘sfeerbeheer’ had zijn werk goed gedaan. De man-vrouw verhouding was pérfect en er zijn ook geen loslopende anabolen zonder shirt gesignaleerd. Wél bijna een vrouw zonder shirt, maar of dat afbreuk doet aan de sfeer?
Maar aan al het goede komt altijd een eind. Half vijf was het alweer tijd voor Rino Cerrone, de Italiaan die met zijn toch redelijk stevige sound de boel af mocht sluiten. Iedereen die energie over had kon zijn of haar ei kwijt. Ondanks de minieme foutjes in zijn set paste hij precies in de lijn van de avond. Opbouwend, stevig, maar toch niet plat. Toen om zes uur de lichten aangingen na de beats van Tormented van Mauro Picotto, bleef er toch een gevoel over van “Jammer, nu al afgelopen?”.
Al met al kan de conclusie worden getrokken dat het nieuwe concept Tomorrow wel degelijk is geslaagd. Ondanks de tegenvallende bezoekersaantallen is er een waardig Techno-feest neergezet, met hoofdletter T. Dat Nederland er misschien nog niet klaar voor is getuige het aantal bezoekers, is te betreuren. Misschien had de organisatie te hoge verwachtingen of een te hoge dunk van de huidige feestgangers. Laten we hopen dat er een ‘tomorrow’ is voor Tomorrow.
Meer info: www.tomorrow.nu |
|
|
| basd |
Wijs ik je op spelfouten, haal je ze er niet uit, lamme tak :)
Maar verder leuk geschreven, maar dat had ik al gezegd :) |
|
|
| franzelare |
was idd een geslaagd feest!
jammer van de opkomst maar ik hoop dat tjeerd het nog een keer gaat proberen in een andere setting!
en je verslag heb ik geen zin om te lezen bram :p |
|
|
|
|