|
3 days (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אם הייתי יודע שאני יכול להכנס לחממה בלי שנתון 84 ובלי חוגר אני מגיע
אבל אני מפחד שלא יכניסו אותי :( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם הייתי יודע שאני יכול להכנס לחממה בלי שנתון 84 ובלי חוגר אני מגיע
אבל אני מפחד שלא יכניסו אותי :( |
בלי חוגר זה באמת יכול להיות בעיה
יש לי חבר מהצבא שיכול להיות מקמבן לי משהו היום לשם
אבל לא סגור על זה עוד... צריך לדבר איתו |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by H.A.
ממש לא!
יש של טכנאי מטוסים, מורות ועוד הרבה...
בכל אופן בהצלחה |
בגלל זה הוא אמר בד"כ...
מה פירוש הניק שלך??
חן בהצלחה בחורון, אני מצפה לפרוטקציות
:P |
|
|
| s0undw4v3 |
וואלה יש לי גם חבר טוב הולך מחר לקד"צ של ממרם
קצת עצלן אבל אני בטוח שהצבא יסדר לו קצת ת'מוח |
|
|
| DjChook |
ואלה ?!
מזכיר אותי |
|
|
| Narcotic Mind |
כל פעם אני מוצא את עצמי אחרי איזה חודש שאני לא כותב...
לא חשוב
בקיצור חן, שיהיה בהצלחה גבר גבר :p |
|
|
| DjChook |
קבלו את השוחר החדש !
אני בדיוק הולך לישון
מחר בערב נקווה שיהיה לי יותר כח לכתוב
לילה טוב אנשים |
|
|
| Hell_Copter |
וואי תחשוב על זה ככה
עכשיו אתה וחברים שלך זה כמו הטוב הרע והמכוער
השוחר, השחור והשחר :p |
|
|
| DjChook |
קוף
לאן יוצאים היום
סוף סוף יש תעודה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
קוף
לאן יוצאים היום
סוף סוף יש תעודה |
תודה שהייתה יציאה חזקה... :)
קיצר... שחר אמר לי שאתה כולך בקוע ולא רוצה לצאת
דיר בלאק חן
דבר איתי בערב |
|
|
| DjChook |
שחר הומו :)
סגרתי את הפלאפון ורשמתי לו באייסיקיו
"אני לא יוצא"
ההוא התקשר השאיר לי הודעה קולית
שלח הודעות
SMS
ולאייסיקיו
בעצבים :)
ואני ישן לי בכייף
ברור שיוצאים אחי.. משתדלים לפחות
אני אעשה לך טלפון אחרי סבתא |
|
|
|
|