return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
3 days (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אם הייתי יודע שאני יכול להכנס לחממה בלי שנתון 84 ובלי חוגר אני מגיע

אבל אני מפחד שלא יכניסו אותי :(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אם הייתי יודע שאני יכול להכנס לחממה בלי שנתון 84 ובלי חוגר אני מגיע

אבל אני מפחד שלא יכניסו אותי :(


בלי חוגר זה באמת יכול להיות בעיה

יש לי חבר מהצבא שיכול להיות מקמבן לי משהו היום לשם

אבל לא סגור על זה עוד... צריך לדבר איתו
NyKoN
quote:
Originally posted by H.A.
ממש לא!
יש של טכנאי מטוסים, מורות ועוד הרבה...

בכל אופן בהצלחה


בגלל זה הוא אמר בד"כ...
מה פירוש הניק שלך??

חן בהצלחה בחורון, אני מצפה לפרוטקציות
:P
s0undw4v3
וואלה יש לי גם חבר טוב הולך מחר לקד"צ של ממרם
קצת עצלן אבל אני בטוח שהצבא יסדר לו קצת ת'מוח
DjChook
ואלה ?!
מזכיר אותי
DjChook
AHHHHHHHHHH
Narcotic Mind
כל פעם אני מוצא את עצמי אחרי איזה חודש שאני לא כותב...
לא חשוב

בקיצור חן, שיהיה בהצלחה גבר גבר :p
DjChook
קבלו את השוחר החדש !

אני בדיוק הולך לישון
מחר בערב נקווה שיהיה לי יותר כח לכתוב

לילה טוב אנשים
Hell_Copter
וואי תחשוב על זה ככה

עכשיו אתה וחברים שלך זה כמו הטוב הרע והמכוער

השוחר, השחור והשחר :p
DjChook
קוף

לאן יוצאים היום


סוף סוף יש תעודה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
קוף

לאן יוצאים היום


סוף סוף יש תעודה


תודה שהייתה יציאה חזקה... :)

קיצר... שחר אמר לי שאתה כולך בקוע ולא רוצה לצאת
דיר בלאק חן
דבר איתי בערב
DjChook
שחר הומו :)
סגרתי את הפלאפון ורשמתי לו באייסיקיו
"אני לא יוצא"
ההוא התקשר השאיר לי הודעה קולית
שלח הודעות
SMS
ולאייסיקיו

בעצבים :)


ואני ישן לי בכייף

ברור שיוצאים אחי.. משתדלים לפחות
אני אעשה לך טלפון אחרי סבתא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement