|
Jag har blivit pappa (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
ojoj ett stort GRATTIS! :)
Bland det största som kan hända i livet antar jag :)
Jaybee's frågeställning var rätt intressant..how do you feel? :D |
|
|
| Virus |
Grattis Nordlight!!
Att bli förälder verkar vara en sån där obeskrivlig känsla som man inte kan förklara. |
|
|
| Cloudburst |
GRATTIS! :)
blev själv morbror nyligen... det var schysst.
Alla släktingar har alltid dumpat sina barn på mig för jag var alla småbarns favvo kusin... Vete fan varför, men dom drogs till mig.. :D |
|
|
| Vizay |
oj oj oj, riktigt stort...svårt å föreställa sig men de måste va underbart :D
grattis till den lille krabaten iaf, söt va han också :) (iofs finns de inte många nyfödda ungar som inte e söta men iaf ;)) |
|
|
| Pjox |
Hämskt mycket grattis. kul me barn. :D hoppas han blir lugnare än va minsa småbröder är bara :tongue2
| quote: | Originally posted by NordLight
Han kommer nog att heta Jonathan och här kommer en bild.
|
Han var mycket söt. Och för att säga imot Vizay lite.. långt ifrån alla bebisar som är söta. Framförallt när dom är nyfödda. Brukar vara lite fula då :p
Men ni har lyckats att få en söt pojk me ett fint namn :)
Grattis igen :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Grattis! Måste kännas stort... :) |
|
|
| AC. |
Kan tänka mig att det måste kännas helt fantastiskt att verkligen få föra liv vidare...
Grattis man! |
|
|
| Dioxys |
| gratulerar mannen! :) hoppas han följer pappas fotspår med musiken! ;) |
|
|
| dj_hysterix |
WOOOW VA COOLT ! :D VÅR FÖRSTA TA-FARSA!!! :D
Som dioxys sa: hoppas han också lyssnar på trance sen :toocool: :tongue3 |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by JayBee
hmmm han ser ut som en klippsk gosse. han blir säkert en professor i biotechnokemi eller något :)
Enligt de senaste beräkningarna så förändras tydligen mannen lika mycket kemiskt som kvinnan efter att ha fått ett barn. Coolt tycker jag iomed att ingenting händer fysiskt i kroppen. Men hur känner du dig nu nordlight? känner du dig annorlunda? mer kvinnlig kanske eller mer ansvarsfull eller något. vet inte riktigt vad symptonen utav "barn" är. |
Kan inte säga att jag direkt känner mig mer kvinnlig;) :D , men livet får helt klart ett nytt perspektiv. Jag förmodar att värderingsgrunden ändras något åt ett mer traditionellt kvinnligt håll. Sen är det ju bara att inse... man kan vara hur hård som helst ("Call in the marines!"), men när man ser det här lilla hjälplösa knytet så blir man blödig som aldrig förut. Om det nu är manligt eller kvinnligt överlåter jag till andra att bedöma:D .
Greetz
NordLight |
|
|
| Dj_Irish |
Stora gratulationer till dig och frugan!
Jag räknar med att han får en ordentlig musik-skolning i hemmet :D |
|
|
|
|