return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Scott Bond להומואים ??
View this Thread in Original format
markfeldman
איזה זין !

השבוע בליין של נקסט מארחים את SCOTT BOND האגדי וקהל היעד הוא לא אחר מאשר: גיי פרנדלי (תחרות גבר השנה)

איזה פחד ! ! ! אני לא הולך, עם כל הכבוד לSCOTT
THE_BLUE_DRAGON
מממ...לא!
לא מדובר בהומואים!
אלה בהומואים קשים ביותר!
הקהל של ליין שישי בווקס!
הייתי שם שעתיים פעם אחת משהו מפחיד במיוחד!

חפיף שבוע הבא יש את דאבל אואוו!!!
:disbelief :disbelief :disbelief
warpedd_
לכל האמיצים
תסתכלו שאף אחד לא יבוא לכם מאחורה
וכל הבנות שמה... זה לא באמת בנות
:)
סתםםםם
:D :D :D
markfeldman
דאבל ??? מי ??
Shahar
חחחח ההזמנה אצלי ביד
ויש רחבת
DOME
ורחבת
VOX
וכן תחרות גבר השנה אבל למה שזה יהיה להומואים...?
בכל מקרה נראה לי הרחבה של הדום תהיה יותר בטוחה אבל סקוט ברחבה של הווקס אזזזזזז............
save your ass
;)
markfeldman
אני לא לוקח סיכונים....
Shahar
אוי נו...
הייתי ב
Pleasure dome
בלי לדעת שזה הולך להיות להומואים
היה לי חינם והלכתי עם ידידה והיה סבבה...

אז אם סקוט באאאאאא...שוווהההההה!!
cluBBer
יאללה חפיף
גם כן

הייתי מלא פעמים ב
PLEUSERS DOME

מקסימום מישהו יבוא אליך ואשאל אותך

אתה בקטע

ואז אתה אומר לו

לא אני לא בקטע

ואז ההוא יגיד לך

גם אני לא

כמו שזה קרה בשירותים לחבר שלי


יש לי
VIP
80 שח כניסה
שמפניה חינם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement