|
Ferry Corsten live @ dance valley 2001 (CD) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
DVD, alles kan gefikt worden :D:D |
Jaja weet ik, maar lege DVD kost al 40 piek |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jaja weet ik, maar lege DVD kost al 40 piek |
das idd acosiaal duur |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
das idd acosiaal duur |
Plus dat die branders nog super duur zijn en nog niet goed zijn.
1 hele goede die alles wel kan kopieren kost 12000 piekies van pioneer. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Plus dat die branders nog super duur zijn en nog niet goed zijn.
1 hele goede die alles wel kan kopieren kost 12000 piekies van pioneer. |
hehe wie koopt r nu een dvd, en btw hoe kan een spel op dvd staan nog nooit van gehoord :) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hehe wie koopt r nu een dvd, en btw hoe kan een spel op dvd staan nog nooit van gehoord :) |
Wel is van PS2 gehoord?
Dat kastje dat bijna zo verslavend is als trance..:stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Wel is van PS2 gehoord?
Dat kastje dat bijna zo verslavend is als trance..:stongue: |
nooit van gehoord, k speel nooit games, behalve pacman :D:D en southpark mario
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| xxl |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja ik weet het, maar die is geloof ik DVD, dus die zou toch niet gebrand kunnen worden. |
twee maten van mij hebben dus een omgebouwde ps2 en hebben ondertussen 2000uur deep forest gereden.. (de ps2 ken je modden met een chip en een gameshark) als je wil heb ik een tel. nr. (zoetermeer) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by xxl
twee maten van mij hebben dus een omgebouwde ps2 en hebben ondertussen 2000uur deep forest gereden.. (de ps2 ken je modden met een chip en een gameshark) als je wil heb ik een tel. nr. (zoetermeer) |
nee, hoef ik niet ga wel ff informeren in de buurt hierzo.
Er is natuurlijk geen stad illigaler als Rotterdam, dus zal bestwel kunnen |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nooit van gehoord, k speel nooit games, behalve pacman :D:D en southpark mario
GreetZ GERRIT!! |
Southpark Mario rulezzz! Echt fun dat spel, & it reminds me the good times.
Maar StarCraft blijft toch de beste game allertijden voor mij, alhoewel Unreal Tournament ook verdomd leuk kan zijn. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Southpark Mario rulezzz! Echt fun dat spel, & it reminds me the good times.
Maar StarCraft blijft toch de beste game allertijden voor mij, alhoewel Unreal Tournament ook verdomd leuk kan zijn. |
btw ik las zonet iets over quake 4 , lijkt me wel lagguh, allen jammer dat ik pentium 200 heb :( |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
btw ik las zonet iets over quake 4 , lijkt me wel lagguh, allen jammer dat ik pentium 200 heb :( |
Wargh!
Waar las je dat? Is er al een demo?
Beter schieten die schepen ff op met dune3000 hierheen halen, zoals met zoveel games. :mad: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Wargh!
Waar las je dat? Is er al een demo?
Beter schieten die schepen ff op met dune3000 hierheen halen, zoals met zoveel games. :mad: |
wagt ff ik had er een email over
> Opvolger Quake III in de maak
Er komt een vierde versie van het succesvolle Quake-spel. De ontwikkeling van de opvolger van het succesvolle spel wordt ontwikkeld door Raven Software. Quake IV zal de nieuwe Doom III-technologie gebruiken. Het is nog niet bekend wanneer Doom III en Quake IV precies op de markt komen
|
|
|
|
|