return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Ferry Corsten live @ dance valley 2001 (CD) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


DVD, alles kan gefikt worden :D:D


Jaja weet ik, maar lege DVD kost al 40 piek
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Dj Lex


Jaja weet ik, maar lege DVD kost al 40 piek


das idd acosiaal duur
Dj Lex
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


das idd acosiaal duur


Plus dat die branders nog super duur zijn en nog niet goed zijn.
1 hele goede die alles wel kan kopieren kost 12000 piekies van pioneer.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Dj Lex


Plus dat die branders nog super duur zijn en nog niet goed zijn.
1 hele goede die alles wel kan kopieren kost 12000 piekies van pioneer.



hehe wie koopt r nu een dvd, en btw hoe kan een spel op dvd staan nog nooit van gehoord :)
Little Theseus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



hehe wie koopt r nu een dvd, en btw hoe kan een spel op dvd staan nog nooit van gehoord :)


Wel is van PS2 gehoord?
Dat kastje dat bijna zo verslavend is als trance..:stongue:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Little Theseus


Wel is van PS2 gehoord?
Dat kastje dat bijna zo verslavend is als trance..:stongue:


nooit van gehoord, k speel nooit games, behalve pacman :D:D en southpark mario

GreetZ GERRIT!!
xxl
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ik weet het, maar die is geloof ik DVD, dus die zou toch niet gebrand kunnen worden.


twee maten van mij hebben dus een omgebouwde ps2 en hebben ondertussen 2000uur deep forest gereden.. (de ps2 ken je modden met een chip en een gameshark) als je wil heb ik een tel. nr. (zoetermeer)
Dj Lex
quote:
Originally posted by xxl


twee maten van mij hebben dus een omgebouwde ps2 en hebben ondertussen 2000uur deep forest gereden.. (de ps2 ken je modden met een chip en een gameshark) als je wil heb ik een tel. nr. (zoetermeer)


nee, hoef ik niet ga wel ff informeren in de buurt hierzo.
Er is natuurlijk geen stad illigaler als Rotterdam, dus zal bestwel kunnen
Little Theseus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


nooit van gehoord, k speel nooit games, behalve pacman :D:D en southpark mario

GreetZ GERRIT!!


Southpark Mario rulezzz! Echt fun dat spel, & it reminds me the good times.
Maar StarCraft blijft toch de beste game allertijden voor mij, alhoewel Unreal Tournament ook verdomd leuk kan zijn.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Little Theseus


Southpark Mario rulezzz! Echt fun dat spel, & it reminds me the good times.
Maar StarCraft blijft toch de beste game allertijden voor mij, alhoewel Unreal Tournament ook verdomd leuk kan zijn.


btw ik las zonet iets over quake 4 , lijkt me wel lagguh, allen jammer dat ik pentium 200 heb :(

Little Theseus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


btw ik las zonet iets over quake 4 , lijkt me wel lagguh, allen jammer dat ik pentium 200 heb :(


Wargh!
Waar las je dat? Is er al een demo?

Beter schieten die schepen ff op met dune3000 hierheen halen, zoals met zoveel games. :mad:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Little Theseus


Wargh!
Waar las je dat? Is er al een demo?

Beter schieten die schepen ff op met dune3000 hierheen halen, zoals met zoveel games. :mad:


wagt ff ik had er een email over


> Opvolger Quake III in de maak
Er komt een vierde versie van het succesvolle Quake-spel. De ontwikkeling van de opvolger van het succesvolle spel wordt ontwikkeld door Raven Software. Quake IV zal de nieuwe Doom III-technologie gebruiken. Het is nog niet bekend wanneer Doom III en Quake IV precies op de markt komen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement