|
!!!סנסיישן בלי ארמין!=>אני לא בא בטוח
|
View this Thread in Original format
| taltul |
...החבר'ה שדיברתי איתם לגבי הסנסיישן וקבעתי איתם שאולי נסע ביחד
!קיצר צר לי לאכזב אוכם אבל השנה ארמין לא ינגן באירוע זה
!כן כן אתם שמעתם נכון חבר'ה: ארמין לא יהיה בסנסיישן השנה
:אם אתם לא מאמינים הנה קבלו את ההוכחות ישר מפיו הואן ביורן
[20:34] nope, no Sensation for me this year
[20:39] I dunno... guess ID&T has other plan
[20:40] no, we're working on several other gigs
[20:40] I'm not playing Sensation. But maybe it's good to give other people a chance
הקטע לעיל הוא מתוך צ'ט של התוכנית שלו "א סטייט וף טראנס". נראה כי הוא סיים את המשפט כמו גבר: "זה לטובת האנשים האחרים שיקבלו צ'אנס לנגן
"!במסיבה זו
אבל אני חושב שהוא בכל זאת קצת מבואס מהעובדה - זה לא סוף העולם אולם עדיין לא משנה עד כמה הדי ג'י מפורסם וידוע אני חושב כל אחד ירצה לנגן
!באירוע כמו סנסיישן
בעקבות הבשורה שנאמרה ע''י ארמין עצמו אני לא מתכוון לנסוע השנה לסנסיישן כי המסיבה הזאת היא רק דרך נוספת לראות את המלך של המלכים כמו
!ארמין שאני מאוד מעריץ
נ.ב.: אולי המצב ישתנה בנתיים יש זמן עד ליולי אני מקווה שאי די אנד טי
!יחשבו פעמיים לפני שלא מאשרים לארמין לנגן |
|
|
| Hell_Copter |
כן זה יכול להיות מבאס שאין את ארמין...
אבל סנסיישן בדרך כלל חזק כי גם בלי ארמין יש די ג'יים חיות שם
עדיין תשקול ללכת לפי דעתי |
|
|
| skelz |
"מאשרים"
חחח
נראה לך שהוא צריך תאישור שלהם?
אם הוא רוצה הוא ילך לנגן שם בהתנדבות..
ו ID&T
יסכימו אוטומטית |
|
|
| taltul |
skelz
| quote: | "מאשרים"
חחח
נראה לך שהוא צריך תאישור שלהם?
אם הוא רוצה הוא ילך לנגן שם בהתנדבות..
ו ID&T
יסכימו אוטומטית |
אחי אתה טועה...אי די אנ טי הם המפיקים העיקריים של האירוע לכן הכל תלוי בהם. נראה לך כל די ג'י מפורסם עושה מה שבא לו? לא...תמיד צוות ההפקה הוא זה שמזמין את הדי ג'ים ומארגן הכל...זה שארמין הוא מלך ויש לו תוכנית רדיו הכי טובה שהיתה איפעם זה לא נותן זכות לעשות מה שבא לו...
.אל תשכח - בסופו של דבר הוא רק די ג'י
נ.ב.: חוץ מזה נראה לך ארמין היה משקר בשידור חי מול כל המאזינים? לא
.נראה לי בכלל שיש לו סיבה לעשות את זה |
|
|
| KrazyDJs |
*ציניות*
נהרס כל הסנסיישן
איזה באסה
*סוף ציניות*
תחיה
ארמין לא יהיה בסנסיישן
יהיו עוד מספיק טובים ואחרים
והסנסיישן יהיה מעולה אפילו בלעדיו
זה לא משנה אם זה יהיה ארמין או פרי קורסטן
האווירה בסנסיישן זה הדבר השולט... |
|
|
| markfeldman |
טלטול לצאת מהלחץ ! ! ! !
ארמין היה פה לפני חודשיים מה הקטע ??
והוא בטח יגיע עוד ימבה פעמים.
לא נוסעים לסנסיישן רק בגלל ארמין, כמו שמישהו פה אמר: נוסעים בגלל האווירה !!!
אני אשמח אם תצטרף אלי ואל בלו-דראגון.
יש לך עוד 4 חודשים לשקול את זה...
שבת שלום. |
|
|
| §chop¥ |
למי אכפת מארמין......:o
העיקר שדנה תופיע בבלאקקקקקקקקקקק.....
תאמינו לי בלאק לוקח בגדול:crazy: |
|
|
| -CosmicFire- |
אני תיכננתי לסוע לבלאק...
עוד 3שנים :} |
|
|
| H.A. |
זה ידוע כבר כמה שבועות...
שאלה אחת לי אלייך: אז מה?
חבל באמת שהוא לא שם, אבל אני בטוח שהמחליף ש-
ID&T
יביאו יהיה לא פחות טוב
חוצמזה, כמו שאחרים כבר אמרו - נוסעים לאירוע, לא לראות את ארמין, או כל דיג'י אחר מגנן |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by H.A.
חוצמזה, כמו שאחרים כבר אמרו - נוסעים לאירוע, לא לראות את ארמין, או כל דיג'י אחר מגנן |
זה הבעיה אם האנשים בארץ.. שהם באים לא ביגלל המוזיקה אלא ביגלל המועדון
למשל אני לא מסוגל ללכת לכול המועדונים המסריחים פה בצפון..כי כולם פה מנגנים אותו חרא...אותו מיינסטרים שמקובל פה...וזה מבעס לי תתחת |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | למשל אני לא מסוגל ללכת לכול המועדונים המסריחים פה בצפון..כי כולם פה מנגנים אותו חרא...אותו מיינסטרים שמקובל פה...וזה מבעס לי תתחת |
למה ?
דווקא שמעתי שיש פול מועדונים טובים בצפון שמנגנים מוסיקה בת זונה !
לפעמים אני מעדיף לגור בצפון.... |
|
|
|
|