return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צריך עזרה!!!!
View this Thread in Original format
Sniper
חבר'ס מה המצב??
חשבתי כמה פעמים לפני שפתחתי ת'טרד הזה אבל החלטתי שאין מה לעשןת אני חייב


קיצרררררררררררררררר
יש לי ראוטר שמחובר לאהב, עכשיו בראוטר אני רוצה לפתוח כמה פורטים
מישהו יודע איך עושים את זה???

חייב עזרה!!!!

הראוטר הוא של חברת סיסקו
דגם 827

HELP!!!!!!!!!
skelz
לא קיבלת חוברת עם הוראות הפעלה?
בד"כ רוב השינויים בראוטרים נעשים ע"י
http://router-ip
אז תנסה
Sniper
quote:
Originally posted by skelz
לא קיבלת חוברת עם הוראות הפעלה?
בד"כ רוב השינויים בראוטרים נעשים ע"י
http://router-ip
אז תנסה


אני יודע אחי
אבל זה לא עובד בראוטר הזה..
סעממק אין לי ת'חוברת איבדתי אותה, ליתר דיוק אח שלי איבד אותה
ADiSH
אתה צריך את ה
ip..
skelz
שמע אחי מעולם לא עבדתי עם ראוטרים אבל חיפשתי קצת באתר של סיסקו
יש 3 דגמים של 827
אני מציע שתהפוך את המודם
ותסתכל על התוית או משהו
חייב להיות שם משהו כזה

http://www.cisco.com/en/US/products...odels_home.html

כנס לפה.. לכל דגם יש עמוד בית כזה
ויש הם הוראות ובלאגן
אם אתה עדיין מסתבך תגיד אני ינסה לעזור לך
Sniper
תודה סקלז אני לא זוכר ת'שם:]

אני יבדוק את זה בבוקר
אני ממש ממש עייף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement