|
Armin van Buuren 003: In Motion (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
weet niet, maar hij staat iig wel op de promo whores ftp, PM me ff als je de pass wil
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Gaaaf, heb je dan een mp3 speler ofzo waar je cdroms in flikkert? |
hehe NEE lache!! Ik flikker ze gewoon in m'n cd-rom. Mijn comp staat gewoon gelinkt met mijn brute stereo.
Ik heb nml 2 comps hier staan:
- gelinkt met internet voor alle vaste rotzooi. Pentium 667 256 MB
- gelinkt met internet voor alle andere zooi (mp3, films, DPC enz.) AMD TB 800 512 MB
GReeTZ |
|
|
| Dj Lex |
| Siesta ze site is down. Weet iemand waar ik hem dan kan halebn? |
|
|
| Donna |
ik willem ook!!! kan m niet eens op 1 van de 5 ftp's vinden die ik heb,dat slaat nouw weer nergens op vinnik:)
k ga ze nog wel ff af en flink spitten,moet toch wel ergens staan *sigh* |
|
|
| Remy D |
Heb hem gister ook gehaald en het is echt een topcd. :D
En de nieuwe Oakie ligt ook eindelijk in de winkels maar die haal ik volgende week wel ergens.
:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
ik willem ook!!! kan m niet eens op 1 van de 5 ftp's vinden die ik heb,dat slaat nouw weer nergens op vinnik:)
k ga ze nog wel ff af en flink spitten,moet toch wel ergens staan *sigh* |
hij staat al op Promo Whores
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| basvh |
op de site van planet staat een interview met ferry, is wel lachen
www.wxs.nl of www.planet.nl dan naar music gaan |
|
|
| Donna |
| quote: | | hij staat al op Promo Whores |
Thxxx GERRIT!!:D
K zit m nu lekker te luisteren,klinkt relaxed:)
/me takes a bow:P |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
op de site van planet staat een interview met ferry, is wel lachen
www.wxs.nl of www.planet.nl dan naar music gaan |
Met Armin dus ;)
Vandaag de cd-maxi van Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye gekocht :)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel Radio Edit)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Above And Beyond Radio Edit)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Above And Beyond Remix)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel Dub)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin van Buuren's Rising Star Mix)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Blank And Jones Remix)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Dajiro's Deep Dub)
Zo hoort een maxi eruit te zien... maar liefst 8 tracks... oh ja cover is in de zelfde style als Alibi - Eternity :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by moogwai
Met Armin dus ;)
|
oeps foutje, maar dat kwam omdat hij in het laatste stuk van het interview over ferry had, het is dus een interview met ARMIN maar ja kleinigheidje hou je |
|
|
| Dj Lex |
| Ben hem nu nog aan het downloaden. Maar die cd 2 ziet er veelbelovend uit. :D:D:D:D:D |
|
|
| Akira |
| TOP CD!!!!:stongue: ik heb hem ook van de week gekocht hij is weer erg erg lekker |
|
|
|
|