return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לא אוהבים אותי פה בפורום...
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
מה לא מגיע לי טרד מיוחד???:(

תבדקו בטרד של
xlr
ותבינו למה....
:whip:
-CosmicFire-
סוריי אבל על איזה טראד אתה מדבר?
KosmiK-G8
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=163995


הטרד הזה...
nimrod levi
כולם אמרו לך מזל טוב בטרד ההוא...
חוץ ממני
אז שיהיה לך הרבה מזל טוב אחי
אל תהיה כזה רגיש
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by nimrod levi
כולם אמרו לך מזל טוב בטרד ההוא...
חוץ ממני
אז שיהיה לך הרבה מזל טוב אחי
אל תהיה כזה רגיש

איזה כולם
אפילו המוד לא אמר...
רק תקע לי חתימה מעפנה...
במקום לתקוע לי חתימה יפה לכבוד היום הולדת
-CosmicFire-
מזל טוב אחי
גיל 20 אחלה גיל אין לי מושג למה.. :}
ronsh
מזל טוב אחי
עד 100 כ20
Black-Dragon
מזלל טטוובבב גגגברררר
היית צריך לפתוח תרד יומולדת :)
גיל 20 זה אחלה גיל אני מרגיש אותו כרגע אחרי שבוע :)
שיהיה לך המון הצלחה בכל מה שתרצה לעשות בו
הרב בריאות ואושר אחי אוהבים אותך פה אל תפקפק אפילו
:)
Black-Dragon.
Flotser
מזל טוב אילן אחי!!!
:p

KosmiK-G8
חברה צאו מהסצינה!!

אני בן 21...
משום מה כולם חושבים שאני בן 20...
:)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חברה צאו מהסצינה!!

אני בן 21...
משום מה כולם חושבים שאני בן 20...
:)


אני אמרתי לך מזל טוב יא קוף כלב קוף!!
ואמרתי שאתה בן 21

נפלאות התבונה אלק !
KosmiK-G8
חברים מה דעתכם לארגן מפגש היום בטי אל וי.?
אני הולך עם חברים זה יעני היציאה של היום הולדת...
מישהו מתכוון אולי לבוא.?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement