|
לא אוהבים אותי פה בפורום...
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
מה לא מגיע לי טרד מיוחד???:(
תבדקו בטרד של
xlr
ותבינו למה....
:whip: |
|
|
| -CosmicFire- |
| סוריי אבל על איזה טראד אתה מדבר? |
|
|
| nimrod levi |
כולם אמרו לך מזל טוב בטרד ההוא...
חוץ ממני
אז שיהיה לך הרבה מזל טוב אחי
אל תהיה כזה רגיש |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
כולם אמרו לך מזל טוב בטרד ההוא...
חוץ ממני
אז שיהיה לך הרבה מזל טוב אחי
אל תהיה כזה רגיש |
איזה כולם
אפילו המוד לא אמר...
רק תקע לי חתימה מעפנה...
במקום לתקוע לי חתימה יפה לכבוד היום הולדת |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב אחי
גיל 20 אחלה גיל אין לי מושג למה.. :} |
|
|
| ronsh |
מזל טוב אחי
עד 100 כ20 |
|
|
| Black-Dragon |
מזלל טטוובבב גגגברררר
היית צריך לפתוח תרד יומולדת :)
גיל 20 זה אחלה גיל אני מרגיש אותו כרגע אחרי שבוע :)
שיהיה לך המון הצלחה בכל מה שתרצה לעשות בו
הרב בריאות ואושר אחי אוהבים אותך פה אל תפקפק אפילו
:)
Black-Dragon. |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אילן אחי!!!
:p
 |
|
|
| KosmiK-G8 |
חברה צאו מהסצינה!!
אני בן 21...
משום מה כולם חושבים שאני בן 20...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חברה צאו מהסצינה!!
אני בן 21...
משום מה כולם חושבים שאני בן 20...
:) |
אני אמרתי לך מזל טוב יא קוף כלב קוף!!
ואמרתי שאתה בן 21
נפלאות התבונה אלק ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
חברים מה דעתכם לארגן מפגש היום בטי אל וי.?
אני הולך עם חברים זה יעני היציאה של היום הולדת...
מישהו מתכוון אולי לבוא.? |
|
|
|
|