return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
EM - Passion Field (Break beat sample)
View this Thread in Original format
EternalMusic
היי חבר'ה :)
מה עניינים?
רציתי לשתף אותכם בקטע קצר שלי, שעוד לא סיימתי,
ולראות מה אתם חושבים :)
כל התגובות יתקבלו בברכה!
:D
EM-Passion Field
Save as.
DJ-Kreing^^
איך לא השמעת לי את הקטע הזה??

מלודיה מצויינת, אהבתי את הפסנטרים ואת הפאדים, אחלה סאונד.
הברייק ביט צריך עוד לעבוד עליו... כמה נקודות:
- להחליף את הקיק, הוא נשמע שטוח מידי... תמצא קיק יותר עצבני, משהו עם באס.

- הסאמפלים של הפרקשןנשמעים קצת דהויים וחלשים, תנסה לחפש כל מיני צלילים מוזרים ותוסיף לפאטרנים... תנסה גם לתת לפרקשן שלך כל מיני אפקטים שיגבירו את הצלילות שלהם כמו צ'ורוס eq וכו...

- אין מספיק פרקשן ואין מספיק גיוון בפרקשן, תוסיף כל מיני היי האטים ברקע, קלאפים ועוד כל מיני סאמפלים שיוסיפו לו עומק כמו שייקרים וכו...
תנסה גם לכמה פאטרנים שונים לתת פאן לצדדים שונים, זה נותן אפקט נחמד של עומק.

עכשיו בקשר לגיוון, תנסה לשנות את הפאטרן של הקיק כל כמה תיבות, תנסה להוסיף פילים או של סאנר או של הייהאטים. תנסה לשים קלאפים בפאטרנים שונים ועוד כל מיני שטויות, פשוט תשחק עם הסיקוונסר תראה מה יוצא


סך הכל ממה שאני שומע בנתיים קליפ מצויין אחלה פוטנציאל!
:D
Rising
קטע טוב אבל לא שייך למוזיקה אלקטרונית אם אלה כוונותייך
Flotser
בהחלט יש פוטנציאל
skelz
מילה אחת לתאר את זה..
מקסים :)
קטע מלא ברגש ועוצמה
KrazyDJs
הפוך את זה לטראק צ'ילאאוט...
לזה יש פוטנציאל..

אבל לא'דע, לא הסגנון שלי
רגוע מידי
Sm0keMachine
קטע חמוד ביותר

אבל כמו שאמרו פה, אתה צריך להוריד לגמרי את הברייקביט ולהפוך את זה לקטע טראנס-צ'ילאאוט כזה..
אולי גם להוריד קצת את הביפיאם..

ואם אתה עוד איך שהו רוצה להשאיר את זה ברייקביט אז אתה צריך לעבוד הרבה יותר על התופים.. תשמע למשל קטעים של
HYBRID
ותנסה ליצור ברייקביט ברמה גבוהה יותר כמוהם!

כמו כן, צריך להוסיף עוד אפקטים ושטויות...
תאכלס יש פוטנציאל..
EternalMusic
תודה חברס :)
זה רק רעיון לבינתיים
אם אני אתעסק עם זה, אז זה יהיה רק צ'ילאווט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement