|
מקומות להסתובב (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| LioR |
| quote: | Originally posted by coby
בואו לסנוקר בגדרה :D
יש תמונות של נשים ערומות על הקירות והרבה עשן ! |
מה יש סנוקר בגדרה?
איפה :tongue2 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יש גם סנוקר ביבנה
אבל הוא מלא ערסים!!
יש גם את אמריקנה בצומת בין ראשל"צ לחולון (לא זוכר כתובת)
זה מול נאפיס! אי אפשר לפספס!!!
אכלתי המבורגר שם פעם......... פאקינג שיט!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
שחכתי את אבו חאלדדד
איזה מקום :D
פותחים נרגילה, מנגבים חומוס
וזה גם קרוב לבית :p
שיא הכיף ביום שישי שמשעמם |
ואללה אבוחלד נחמד...רק שאחריזה יש לך קילקול קיבה:crazy: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Origin
ואללה אבוחלד נחמד...רק שאחריזה יש לך קילקול קיבה:crazy: |
מממ... בדקתי במילון אבן שושן והמילה נחמד לא מייצגת תחושת חלחלה...
אז למה אתה אומר על משהו שמביא קלקול קיבה שהוא נחמד.?
א. אתה לא יודע את הפירוש של המילה נחמד
ב. אף פעם לא היה לך קלקול קיבה
ג. אתה אוהד של בני יהודה
מה מביניהם נכון.?
:rolleyes: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מממ... בדקתי במילון אבן שושן והמילה נחמד לא מייצגת תחושת חלחלה...
אז למה אתה אומר על משהו שמביא קלקול קיבה שהוא נחמד.?
א. אתה לא יודע את הפירוש של המילה נחמד
ב. אף פעם לא היה לך קלקול קיבה
ג. אתה אוהד של בני יהודה
מה מביניהם נכון.?
:rolleyes: |
א. אני יודע את פרוש המילה...חמוד,חביב,סימפטי,נעים הליכות
ב. אין לך מוסג כמה פעמים היה לי ולאיזה רמות זה הגיעה
ג.אני לא סובל כדורגל
אמרתי נחמד ..היתכוונתי למקום עצמו... |
|
|
| DjNumShum |
המבורגרים
1. בר-לין ברמת גן
2. פופה בתחילת יפו שם ליד המשטרה
3. מד דוג או בתחילת דיזינגוף שם ליד הנמל או בקינג גורג פינת שינקין
ואגאדיר אין מה לדבר בכלל אבל אגאדיר זה כבר מסעדה מסעדה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מממ... בדקתי במילון אבן שושן והמילה נחמד לא מייצגת תחושת חלחלה...
אז למה אתה אומר על משהו שמביא קלקול קיבה שהוא נחמד.?
א. אתה לא יודע את הפירוש של המילה נחמד
ב. אף פעם לא היה לך קלקול קיבה
ג. אתה אוהד של בני יהודה
מה מביניהם נכון.?
:rolleyes: |
אני אוהד של בני יהודה...
אז אני יבחר ג
ונחמד זה שם של דג... :crazy: :eyespop: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ונחמד זה שם של דג... :crazy: :eyespop: |
ממממ.. לכל באי הפורום נא לא להאכיל את בעל החיים הנכחד הזה מזן רועיסוס מוחדפוקוס בשום פנים ואופן!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
ואגאדיר אין מה לדבר בכלל אבל אגאדיר זה כבר מסעדה מסעדה |
חחחחחח המבורגר וציפס 700 שקל
אבל מקום טוב |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחח המבורגר וציפס 700 שקל
אבל מקום טוב |
אדאגיר לא כ"כ יקר כמו שאתה מתאר...
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
יש את הווימפי ברשכבר אכלתי שם כמה פעמים והלכתי בלי לשלם אבל בזמן האחרון משלמים להם שקונים...
|
אחי ווימפי הזה זה עוד מהימים שההורים שלי היו בני 20..
היה בנתניה כזה דבר
ההורים שלי כל הזמן מספרים לי על זה:]
| quote: | Originally posted by Origin
נאפיס זה המקום הכי מגעיל שאכלתי בו....
יום שישי לפני חודש בארך אין מה לעשות ..הולכים לנאפיס .
מזמינים הכל סבבה מביאים אוכל הכול ניראה עסיסי ויפה....
מתחילים לאכול ...חבר שלי נוגס בשיפוד...לועס לועס...פיתאום נעצר..אומר
חברה אני לא יודע איך לתאר לכם את זה....חושב כמה דקות ...ואומר : יש לזה טעם של בית שחי...אני כולי נישפך שם מיצחוק...אחרכך
חברה שלי הזמינה מנה שנכלל בא איזה תפוח אדמה עם פיטריות משהוא חריף כזה..הכול טוב ויפה ...אך לפתע..צץ לו תלב"צ ...טוב הם הצטערו החליפו את המנה ...הכול טוף
אני שותה בירה...חפיף שיש לה טעם של איזה ספריט בלי גזים ..אבל עוד צף לי שם איזה כול מיני דברים מוזרים....בקיצור אני לא חוזר לשם
ושכחתי להזכיר שהטבחים שם ערבים !
תלב"צ = תלתל ביצים:D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי!!!!!!!!!!!
טעם של ביית שחי!!
חחחח
| quote: | Originally posted by warpedd_
איך יכולתי לשכוח את קולומבוס
מקום שכמעט כל השבוע אני קופץ אליו לפגוש חברה
אחלה אוכל אחרי 11 בלילה יש תפריט מוזל
מחירים לא בשמיים יש מאכלים טובים יש פחות
לפי הטעם
אווירה מצויינת |
קלומבוס אחלה מקום שבעולם!!!
באמת כיף שם, אבל השירות שלהם על הפנים..
אתה מזמין איזה צ'יפס או משהו כסיגנון
אחרי שעה וחצי אולי אתה מקבל אותו
ותמיד יש להם פאשלות בהזמנות..
בעיקרון בהרצליה בד"כ זה פגישה ראשונה\שנייה
יש את הקופי בין שבד"כ יש שם זקנים חחח
סטוק קפה - כנ"ל
ארומה - ששם ביכלל כבר נמאס לי לבקר..
בורגוס - אנשים שכחו את המקום הזה.. אבל שם יחסית דיי יקר, זה בדיוק אותו דבר כמו אדאדיר רק שבאגדאיר יותר מפנקים..:]
יש גם את חומוס אבו חסאן בהרצליה שזה לא מתאים לפגישה עם בחורה
חח
מממ יש גם את הארנה ואת כל המרינה שם שיש שם מלאא בתי קפה כזה וזה.. נחמד ביותר:]
פיצה מטר - ליגה:]
יש גם את מצדה שזה מקום סבבה ביותר
אדאמס - גם סבבה.. אבל ממש יקר
קיצר בהרצליה לא חסר מקומות לשבת עם הח'ברה:]
מבחינת אוכל יש גם את
ZOZOBRA
אחלה מקום:P
ןלא זוכר עוד,
אגב מי שאמר על נאפיס שזה חרא מקום - מסכים איתו!!!!
ווואיי שכחתי את הסמסרה, שזה גם מקום בסט!!!! ללכת עם בחורה חבל על הזמן
אבל שם באמת יחיסת יקר:P |
|
|
| AnthemFreak |
מישו פה אכל פעם בדיקסי?? לא אכלתי שם אף פעםםם
הבנתי שזה אחד הטעימיםםם |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
מישו פה אכל פעם בדיקסי?? לא אכלתי שם אף פעםםם
הבנתי שזה אחד הטעימיםםם |
טעים אחושרמוטה!!!!!
אבל זה נזק כיס רציני :( |
|
|
|
|