return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
download newe album TIESTO
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Glanis heeft um net ge-upped naar m'n ftp

ftp://internet:[email protected]/

download daar, hij ise gt w00000t

GreeZ GERRIT!!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Glanis heeft um net ge-upped naar m'n ftp

ftp://internet:[email protected]/

download daar, hij ise gt w00000t

GreeZ GERRIT!!


Snel downen jongens :D
Nu mag het dan eindelijk
w0000t
Hijs natuurlijk super :D
btw Ik hou van UTwente (Uppen met 700kb/s gemiddeld!!!!!! w0000t again :D:D:D:D:D:D:D)


Greetz,
Glaniskanis

p.s. (Katana fans hou je vast :p:p:p:p)
Blik
I love you !!!!!!!!!!!!!!!

jullie zijn fanatastisch!!!!!!!!!!!!!

maarreh, de link doet het niet;)

please fix de link, zodat iedereen hem kan downen:)
DJ_Siesta
WEL, de link gaat naar de map waar ie staat !!
Blik
geen gemixte CD.......??:conf: :conf: :conf:
DJ_Siesta
nee dat niet, maar VETTE nummers, egt de moeite waard, zo relaxt
Ding Chavez
w00000t w000000t
Thanx Siesta en Glanis, had hem al op een paar sites zien staan, maar die zitten natuurlijk vol :( Maar dan zijn jullie er altijd om me te redden ;) MANY MANY THANX!!!! kan niet wachten.
En Blik, deze CD is een CD met Tiësto's eigen produkties, ik neem nie aan dat ie ze aan elkaar gemixed heeft...

GreetZ, DC
Blik
ja, is misschien ook wel logisch dat die niet gemixed is, maar één ding, we zijn toch wel sneller dan RMF hè????
DJ_Siesta
nee RMF had had um eerder :(:(:(, maarjah doet r niet toe, hij's r nu!

GreetZ GERRIT!!
Blik
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
nee RMF had had um eerder :(:(:(, maarjah doet r niet toe, hij's r nu!

GreetZ GERRIT!!


maakt niet uit hoor, niks kan deze downloadsnelheid aan.........binnen 5 minuten alle 11 nummers gedownd:D

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik


maakt niet uit hoor, niks kan deze downloadsnelheid aan.........binnen 5 minuten alle 11 nummers gedownd:D


I love the UT :D:D:D ik heb um ook iets in die trend gedownload :D
Blik
he jammer, er zit geen ID-tag op, ik krijg bij 7 van 11 liedjes dat het nummer 1 seconde duurt, dat je dus niet kan skippen in Winamp...........das jammer

weet iemand een ID-tag- editor??? zodat je de tracktijden erin kan zetten

(nu maar hopen dat iemand begrijpt wat ik bedoel)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement