|
Ikärajat
|
View this Thread in Original format
| Dueno |
| Tuli vaan tuossa ikärajoista mieleen kun täytän tuossa syksyllä jälleen vuosia, kuten joka vuosi on tapana :D . Olen miettinyt, että katsotaanko ovella läpi sormien miten usein? Jos kyseessä on K18 bileet nii kuinka nuoria siellä näkee ? Toki heillä voi olla kavereiden papereita niin pääse helpommalla, mutta kuitenkin. Ajattelin ite kokeilla mahkujani tässä kesällä vaikka ei olekaan 18 täynnä, kun alkaa kiinnostusta olee ja tanssi-jalkaa alkaa himottamaan :clown: . Saa kertoa kokemuksista miten teinit käyttäytyvät bileissä ja kehtaako sinne edes mennä alaikäisenä :nervous: |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Dueno
Tuli vaan tuossa ikärajoista mieleen kun täytän tuossa syksyllä jälleen vuosia, kuten joka vuosi on tapana :D . Olen miettinyt, että katsotaanko ovella läpi sormien miten usein? Jos kyseessä on K18 bileet nii kuinka nuoria siellä näkee ? Toki heillä voi olla kavereiden papereita niin pääse helpommalla, mutta kuitenkin. Ajattelin ite kokeilla mahkujani tässä kesällä vaikka ei olekaan 18 täynnä, kun alkaa kiinnostusta olee ja tanssi-jalkaa alkaa himottamaan :clown: . Saa kertoa kokemuksista miten teinit käyttäytyvät bileissä ja kehtaako sinne edes mennä alaikäisenä :nervous: |
K20-bileisiin on yleensä riittänyt kun on sinä samana vuonna täyttänyt 20v.
Veikkaisin että K18-bileisiin voi olla vaikeampi alaikäisenä päästä mutta en osaa kyllä varmuudella sanoa mitään.
Naispuoliset henkilöt yleensä pääsevät kyllä paremmin sisään. |
|
|
| BetaFactory |
Sanoisin myös että K18-raja on tiukempi.
Yhä tsekataan minun papereita silloin tällöin vaikka pian on 4 vuotta siitä 18-synttäristä. No hyvä se, huolestuttavampi on sitten kun aletaan näyttää vanhemmalta. :happy2: |
|
|
| GrimReaper |
| Jep. Kyllä noissa K18-bileissä on tarkempaa ikärajan valvominen kuin esim. K20- tai K24-bileissä. Multa ei o papereita kysytty varmaan ainakaan viiteen vuoteen stadin tai Turun bileissä, vaikka on ollut monia K24-bileitäkin. :rolleyes: Sanoo 25v. :rolleyes: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Naispuoliset henkilöt yleensä pääsevät kyllä paremmin sisään. |
Tuo on kyllä totta! |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Jep. Kyllä noissa K18-bileissä on tarkempaa ikärajan valvominen kuin esim. K20- tai K24-bileissä. Multa ei o papereita kysytty varmaan ainakaan viiteen vuoteen stadin tai Turun bileissä, vaikka on ollut monia K24-bileitäkin. :rolleyes: Sanoo 25v. :rolleyes: |
Minulta taas kysytään aina ja joka paikassa, johtuen varmaan siitä että näytän enemmän yläasteikäiseltä kuin kaksikymppiseltä... |
|
|
| philly_FIN |
| sama ongelma mullakin, v**** ikää on jo ihan riittävästi, mutta silti ei voi mihinkään lähteä ilman papereita (mulla vielä sellanen lakanan kokoinen ajokorttikin :/ ) liikkeelle, no jotkut näkee asiassa positiivisia puoliakin... |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
sama ongelma mullakin, v**** ikää on jo ihan riittävästi, mutta silti ei voi mihinkään lähteä ilman papereita (mulla vielä sellanen lakanan kokoinen ajokorttikin :/ ) liikkeelle, no jotkut näkee asiassa positiivisia puoliakin... |
lakanakortti ja yhä jopa K18 check-up? Kool. ;) Alkaa pikkuhiljaa varmasti v*tuttaa. |
|
|
| Airvision |
Tuli tosta ikäraja jutusta mieleen et la Hallmarkeissa meinas pistää hymyillyttää kun poke kysy paperit meidän porukasta vaan multa ja olin viellä vanhin kaikista...näytin paperit niin pokella meinas mennä pasmat sekaisin kun huomas et olin 3 viikkoo sit täyttänyt 29 :haha:
Yleensä multa ei kysytä papereita missään mut viimeisen vuoden aikana on ollut näitä kivoja tapauksia...kesällä ostin röökiä r-kiskalta,kysy paperit sama laivalla tax-free myymälässä kysyttiin paperit bissee ostaessani.
Kivoja ilmeitä myyjillä :)
Noh,pitäs oikeestaan ottaa kohteliaisuutena aina tilanteet että,näyttää nuoremmalta..plussaahan se vaan on kun on ns.ikuinen nuori :tongue3 :tongue3 |
|
|
| philly_FIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
lakanakortti ja yhä jopa K18 check-up? Kool. ;) Alkaa pikkuhiljaa varmasti v*tuttaa. |
Kohteliaisuutena tämäkin pitää vaan ottaa, vaikka ei sitä
koko eläämänsä jaksa, kele kun parta jo kasvais :)
No en näytä olevan ainoa joka "kärsii" samasta asiasta ;) |
|
|
| BetaFactory |
Heh,
Tämä tarina liittyy asiaan tavalla tai toisella. TV:ltä tuli joku ohjelma tanskalaisista lentäjistä Teksasissa, ja sitten erään lentäjän äiti (varmasti 55-60 v.) oli ostamassa ruokaa + pöytäviiniä supermarketissa. Aika paljon ihmetytti kun myyjä kassalla kysyi papereita!! Onkohan mennyt liiaisuuksin vai mitä?!?! |
|
|
| philly_FIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Heh,
Tämä tarina liittyy asiaan tavalla tai toisella. TV:ltä tuli joku ohjelma tanskalaisista lentäjistä Teksasissa, ja sitten erään lentäjän äiti (varmasti 55-60 v.) oli ostamassa ruokaa + pöytäviiniä supermarketissa. Aika paljon ihmetytti kun myyjä kassalla kysyi papereita!! Onkohan mennyt liiaisuuksin vai mitä?!?! |
Jos mulle käy noin vielä viiskymppisenä niin lopetan varmasti kokonaan
alkoholin/tupakka -tuotteiden ostamisen...
jokurotipitäisolla |
|
|
|
|