|
שירים ממוסחרים
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב אז זה לא הולך להיות כמו כל דרט ממוסחרים אחר ..
אני ועוד אחד ה"דיי ג'יים" של בית ספר
עכשיו הם רוצים שנטקלת בפורים במסיבה שם ואני ממש לא יודע מה לשים להם
יענו שחוריה אני בטוח לא שם כי זה חבר שלי
אני רוצה לדעת עם לשים להם דברים ממוסחרים או לנסות את בית סםר שלי ולשים דברים איכותיים... |
|
|
| warpedd_ |
שמע
פורים וזה
שיהיה שמח אם אתה שואל אותי לך עם הממוסחר
מה שכן ATRC
מתחיל לתפוס חזק
אפילו כבר מתחילים לחרוש עליו ברדיו
אז אתה יכול בכיף לשים |
|
|
| Origin |
היתי אומר שצריך לחנך את הנוער שלנו למוזיקה איכותית...אז שים להם דברים כמו:
A&B ,Clokx(Ron Vanden Beuken) ,AVB ,Goldenscan |
|
|
| nFaivel |
| כמה שזה מגעיל אני אומר לך רק על ממוסחר ... רמיקסים מגעילים של באגו וחרטה כזה . זה הדבר שהכי יתפוס לך..:rolleyes: |
|
|
| Segev |
| סבבה עכשיו יש לי רק עוד בעיה קטנה מאיפה אני מסיג שמות של דברים ממוסחרים יש כל מיני מצעדים רק של דאנס וכאלה? |
|
|
| KosmiK-G8 |
אח שלי
תשלב בין מסחור לאיכות
הכי טוב
אם אתה רוצה גם להצליח וגם להיות איכשהו שלם עם עצמך
זה משאני הייתי עושה
לך כמובן על
as the rush comes (g&d edit)
confide in me (tomer g remix) אופציונאלי... מאוד גבולי
fuel to fire (tomer g remix) גם גבולי...
me against the music (g&d remix) - זה פשוט תפור למסחריות
emaar - higher (hiver & hammer remix)איזה יפה זה!!!
amuka - appreciate me (peter rauhofer remix)
george micheal - outside 2003 (shane 54 remix)
קיצר כנראה שהיבר והאמר לא יתאימו לסגנון של משתצטרך לעשות...
אלא אם תשלב הרבה דאנסים לאסגו בכאלה רצוי בגרסאות קצת יותר נורמליות מגרסאות הרדיו |
|
|
| warpedd_ |
אתה יכול בכיף לשים את כל הרמיקסים (2) של תומר
:)
כר ממזמן טוחנים אותם |
|
|
| itamarsan |
אחי כמו שהמליצו לך בהתחלה וגם אני ימליץ על זה תשלב גם מסחרי וגם איכותי אבל אחי תן להם קטעים מדהימים כאלו שהם לא ידעו מאיפה זה בא להם ומקםפיצים אחושרמוטה מבין?
אם הבית ספר שלך זורם (כמו התיכון שלנו) אז בכייף אם אתה רואה שהם אוהבים מה שאתה שם אז תמשיך אם האיכותיים והלא מוכרים וזה יסובב להם את המוח!! |
|
|
| taltul |
?????חבר'ה אני לא מבין תסבירו לי למה אתם מציעים לשים גם וגם
אחי אל תתפשר זה ההצע שלי - למה שתשים ממוסחר אם אתה לא אוהב ולא מבין אותו כפי שהבנתי...
!?!למה שתעשה מעצמך צחוק,וזה בעצם מה שתעשה בעיניך אם תשים חומר ממוסחר
אני לא מבין למה אתם מעודדים לשים ממוסחר ובאותו זמן טוענים שצריך לחנך את הנוער...מה יצא מזה שתשימו 2 או 3 טראקים איכותיים? התשובה היא כלום! אם אתם באמת רוצים שיהיה שינוי צריך לפעול במידה מתאימה ולא
!"להתפשר פה ושם על מנת לנסות לא לקפח את הנוער "המסכן |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by taltul
?????חבר'ה אני לא מבין תסבירו לי למה אתם מציעים לשים גם וגם
אחי אל תתפשר זה ההצע שלי - למה שתשים ממוסחר אם אתה לא אוהב ולא מבין אותו כפי שהבנתי...
!?!למה שתעשה מעצמך צחוק,וזה בעצם מה שתעשה בעיניך אם תשים חומר ממוסחר
אני לא מבין למה אתם מעודדים לשים ממוסחר ובאותו זמן טוענים שצריך לחנך את הנוער...מה יצא מזה שתשימו 2 או 3 טראקים איכותיים? התשובה היא כלום! אם אתם באמת רוצים שיהיה שינוי צריך לפעול במידה מתאימה ולא
!"להתפשר פה ושם על מנת לנסות לא לקפח את הנוער "המסכן |
אחי אחרי דיונים ארוכים מאוד כבר הגענו למסכנה שהדרך היחידה להחדיר מוזיקה היא לאט לאט
אחרת זה לא תופס |
|
|
| taltul |
| quote: |
אחי אחרי דיונים ארוכים מאוד כבר הגענו למסכנה שהדרך היחידה להחדיר מוזיקה היא לאט לאט
אחרת זה לא תופס |
אוקי..אחי הבנתי אותך...לצערי לא היתי בדיונים האלה...
.אני מקווה שהגעתם למסקנה נכונה:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
אוקי..אחי הבנתי אותך...לצערי לא היתי בדיונים האלה...
.אני מקווה שהגעתם למסקנה נכונה:) |
אחי תאמין לי זה כואב לנו לא פחות...
אבל מה לעשות אם היינו גרים בהולנד אז היה לנו כל יום שישי כמעט את ארמין
או את פרי
או את טיאסטו
וכולם גם היו רוצים להיות כמוהם...
אבל אנחנו גרים בישראל
פה יש לנו את רוברט גיטלמן
אבל משום מה אנשים מכירים יותר את רועי פלינר ודורי טריסטר
מי אלה בכל????????????? רבאק מה הם תרמו לסצינה??
אני רוצה שמישהו כאן ירים את הכפפה ויגיד לי מה לעזאזל תרם רועי פלינר לסצינה
אההה טוב אני בפורום הלא נכון... פה אני לא יקבל תשובות לשאלה הזאת...
אני צריך ללכת לפורום של בי יו או משהו כזה...
שם מבינים במוזיקה דה מיארדה (חרא,גועל-נפש) רועי פלינר...לך תהיה עורך דין רופא ספר גנן טכנאי מחשבים איש שיווק לא משנה מה רק בבקשה ממך
תרד מהעמדה ואל תבוא במועדון לתקלט בחיים שלך יותר!!! |
|
|
|
|