|
Interview Mark Otten
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
Ik kwam dit heel toevallig tegen in onze schoolkrant:
Een klein interview met Mark Otten!!!
Ik was totaal verrast want het blijkt dat ie gewoon bij ons op school zit. ( Namelijk de TU/e : Technische Universiteit Eindhoven)
Hij zit wel op een andere richting (Bedrijfskunde) als mij dus ik zal hem niet zo snel tegenkomen.
Interview_Mark_Otten
Interview_Mark_Otten_2 |
|
|
| pooley |
| Interessant. en weeral een mooie move van Armin. |
|
|
| CygnusX |
| Merci voor het interview, tom! |
|
|
| Meltoz |
| Inderdaad, e fijn interview!! Ik had mij die kerel echt wel volledig anders voorgesteld, ma ja vergissen is menselijk zekers of ni? :D |
|
|
| emma |
cool interview !!! (thx)
moet eerlijk zeggen dat ik mij daar ook iemand helemaal anders bij voorgesteld had ... |
|
|
| Zehra |
| Nice interview! Is wel echt raar eh... had ook een heel ander beeld gekregen van de naam 'Mark Otten', blijkt het een studentje te zijn, just like me... :) |
|
|
|
|