return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Warp?
View this Thread in Original format
BetaFactory
Warp labelin tuottajista olen itse ainoastaan tutustunut n�ihin kahteen: Aphex Twin (tietty) ja Autechre. Ei viitsisi k�yd� l�pi kaikki mahdolliset julkaisut itse, joten jos joku sattuisi tiet�� Warpista mit��n, kerropa!
Nuutti
Suosittelisin ainakin tsekkaamaan LFO:n ja Speedy J:n biisej�. Speedy J:lt� erityisesti Ginger albumin. Ja sitten tietysti Boards Of Canadan.
BetaFactory
Kiitti,

Pit�� jossain vaiheessa tsekata niit�. T�m� selvi�� nopeasti k�ym�ll� Streetbeatin sivuilla, mutta l�ytyyk� Warppia "vakiona" SB:lt�?
Nuutti
quote:
Originally posted by BetaFactory
Kiitti,

Pit�� jossain vaiheessa tsekata niit�. T�m� selvi�� nopeasti k�ym�ll� Streetbeatin sivuilla, mutta l�ytyyk� Warppia "vakiona" SB:lt�?

Ei varmasti ainakaan yli kymmenen vuotta vanhaa Gingeri�..
GrimReaper
quote:
Originally posted by BetaFactory
Kiitti,

..Eik� vanhempaa LFO:takaan. 2003 whitelabel bootleg-p�ivitys LFO - LFO biisist� saattaa viel� l�yty� sielt� hyllyst� ja se onkin aivan loistava. Aivan helmi pimpelipompeliklassikko. :happy2:

My�s The Sabres Of Paradise ja erityisesti niiden albumit Sabresonic sek� Sabresonic II ja niist� l�ytyv�t Smokebelch I ja Smokebelch II biisit ovat ihan helmi�.

Suomen Jimi Tenor kuuluu my�s Warpin artisteihin.
BetaFactory
Sattuipa niin, ett� er�s vanha suosikkielectro oli juuri LFO:n tekem�, nimitt�in LFO - Freak (taitaa olla aika tuoretta matskua). LFO - Freak soitetaan viel� jatkuvasti Suomen electroklubeissa.
GrimReaper
Oikeassa olet. Freak on uudempaa LFO:ta, ja biisi l�ytyykin LFO:n viime syksyn� julkaistulta Sheath-albumilta. Freak on kelpo biisi vaikkei aivan p�rj��k��n vanhemmille LFO-biiseille.
BetaFactory
quote:
Originally posted by GrimReaper
Oikeassa olet. Freak on uudempaa LFO:ta, ja biisi l�ytyykin LFO:n viime syksyn� julkaistulta Sheath-albumilta. Freak on kelpo biisi vaikkei aivan p�rj��k��n vanhemmille LFO-biiseille.

Aha, siksi sit� soitetaan viel� klubeissa. Minulla on viel� todella paljon opittavaa ja tutkittavaa kun puhutaan electro/techno-skenest�, mutta sielt� pystyy l�yt�m��n todellisia helmi�, ja juuri tuo konemusa laji vaikuttaa hirve�n laajalta. Kuuluuhan se kuitenkin elektronisen musiikin peruselementteihin.
GrimReaper
Aivan mielett�m�n hyv� elektromaisempaan breakbeattiin keskittyv� albumi on suomalainen J�rg Mager - J��karhu. Biisit ovat aluksi ehk� ��nimaailmaltaan ja melodioiltaan v�h�n kummallisia; itsek��n en oikein p��ssyt "sis�lle" niihin kuin vasta 3-4 kuuntelukerran j�lkeen mutta nyky��n ne uppoavat hyvin. Ehdottomasti kokeilun arvoinen albumi jos on uskallusta!

J�rg Mager - J��karhu
CD: Analog Clinic Ay., Finland, 2000 (ACCD001)
01. Pakastevihta (5:11)
02. Viisu Numero Kaksi (4:46)
03. Hiace (3:52)
04. Gambina (5:14)
05. Routainen Maa (6:15)
06. Kakkosella Alkava (5:14)
07. �es (5:35)
08. Laatikko Kolme (4:12)
09. Peloton (5:42)
10. Kyrie Eleison (4:01)
11. Zombi (4:14)
BetaFactory
LFO -LFO on kyll� aikamoinen klassikko. Olen kuullut sit� v�h�n kaikkialla, mutta identifioitu sit� ei ole saatu kuin vasta nyt.

BetaFactory
Kell��n kokemuksia sellaisesta ryhm�st� kuin Differnet?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement