|
pacifique
|
View this Thread in Original format
| philly_FIN |
olin jo näihin bileisiin menossa, mutta kun kuulin että sulkemisaikaa aikaistetiin niin päätin skipata koko bileet, muutenkin on sellainen tunne että perinteisemmät rave tapahtumuat ovat minua itseään, normaali tanssilattia ja paljon savua jä hämyä :tongue3
Mutta olipa kiva yllätys saada eilen tietoon että turussakin caribia on laittanut kapuloita rattaisiin bileiden järjestämisen osalta joten seuraavat milleniumitkin turussa järjestetään kinossa eikä enää caribia hallissa, juuri kun löytyi hyvä bilemesta (iso sellainen) niin sitten käy näin, stana, kyllä taas billetäjiä potkitaan... :whip: |
|
|
| Dueno |
K20 :nervous:
Edit: Muute oisin menny kyl ampumaan vesipyssyil :D |
|
|
| Mr.Mystery |
| Olen vielä vähän kahden vaiheilla... |
|
|
| philly_FIN |
| quote: | Originally posted by Dueno
K20 :nervous:
Edit: Muute oisin menny kyl ampumaan vesipyssyil :D |
kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan... |
|
|
| Dueno |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan... |
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip: |
|
|
| afastest |
| itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :) |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by afastest
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :) |
Hitsi kun nuo tunnit häipyvät niin pirun nopeasti kun kuunnellaan hyvää musaa. :)
Ja pienenä varoituksena: liiallinen vedessä pysyminen voi aiheuttaa sitä pelättyä rusinaefekttiä! :crazy: Ääh, nyt pitää ilman muuta kutsua nukkumatti paikan päälle ja sanoa öitä... |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Dueno
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip: |
Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää. |
|
|
| Dueno |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää. |
jep ja vitutus lisääntyy :D |
|
|
| Mr.Mystery |
Lippu hankittu, nähdään siellä.
Toivottavasti saan tämän karmean hiuspehkoni leikattua ennen sitä :p |
|
|
|
|