return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
pacifique
View this Thread in Original format
skip
kuka on menossa? itseäni ainakin bileet kiinnostavat kovasti, mutta voi olla, että joudun jättämään väliin, kun en viitsi yksin lähteä, eikä kavereistä kukaan meinaa tulla mukaan. olisi ainakin erilainen kokemus normaalipippaloihin verrattuna! chill out sauna ja kaikki! :eyespop: :eyespop: :eyespop:
philly_FIN
olin jo näihin bileisiin menossa, mutta kun kuulin että sulkemisaikaa aikaistetiin niin päätin skipata koko bileet, muutenkin on sellainen tunne että perinteisemmät rave tapahtumuat ovat minua itseään, normaali tanssilattia ja paljon savua jä hämyä :tongue3

Mutta olipa kiva yllätys saada eilen tietoon että turussakin caribia on laittanut kapuloita rattaisiin bileiden järjestämisen osalta joten seuraavat milleniumitkin turussa järjestetään kinossa eikä enää caribia hallissa, juuri kun löytyi hyvä bilemesta (iso sellainen) niin sitten käy näin, stana, kyllä taas billetäjiä potkitaan... :whip:
Dueno
K20 :nervous:

Edit: Muute oisin menny kyl ampumaan vesipyssyil :D
Mr.Mystery
Olen vielä vähän kahden vaiheilla...
philly_FIN
quote:
Originally posted by Dueno
K20 :nervous:

Edit: Muute oisin menny kyl ampumaan vesipyssyil :D


kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan...
Dueno
quote:
Originally posted by philly_FIN
kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan...


Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip:
afastest
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :)
BetaFactory
quote:
Originally posted by afastest
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :)


Hitsi kun nuo tunnit häipyvät niin pirun nopeasti kun kuunnellaan hyvää musaa. :)

Ja pienenä varoituksena: liiallinen vedessä pysyminen voi aiheuttaa sitä pelättyä rusinaefekttiä! :crazy: Ääh, nyt pitää ilman muuta kutsua nukkumatti paikan päälle ja sanoa öitä...
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Dueno
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip:


Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää.
Dueno
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää.


jep ja vitutus lisääntyy :D

Mr.Mystery
Lippu hankittu, nähdään siellä.
Toivottavasti saan tämän karmean hiuspehkoni leikattua ennen sitä :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement