|
reivit rajojen ulkopuolella (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| Olen aina halunnut käydä Etelä-Ranskassa. Lapsena pääsin mutsin mukana Pariisiin mutta ei se oo sama asia. Ehkä sitten isona kun on paljon rahaa. :D |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Olen aina halunnut käydä Etelä-Ranskassa. Lapsena pääsin mutsin mukana Pariisiin mutta ei se oo sama asia. Ehkä sitten isona kun on paljon rahaa. :D |
Juu, Monaco, Nice, Cannes on aivan mahdottoman kaunis yhdistelmä. Jos olisi (helposti) löytynyt kunnon klubeja, olisi ollut vielä parempi paikka. :D Nojoo, varmasti löytyi paikkoja, mutta kun ollaan surkea etsijä ja ei osaa sanaakaan ranskaa...:stongue:
Pariisissa kävin ennen innostuin klubimusiikkiin. |
|
|
| Dueno |
| Ois kiva jos Bulgaariassa olis isoja klubeja(Ainakaan GS:llä ei ollut kuin Bongkers, jossa soi Lasgo :haha: . Kaikki on halpaa siellä, viinat ja safkat. Maksoin baarissa cokis-vodkast (0.3l) 2levaa, eli 1e SIIS YHEN EURON, kyllä maistu helvetin hyvält :eek: , tästä tuli oikee matkailutopic nyt :stongue: |
|
|
| BetaFactory |
| Itse kävin Prahassa 5 vuotta sitten, silloin oli vielä halpaa juomista sielläpäin. Pikkuveli kävi samassa paikassa 2 vuotta sitten, ja sitten oli alkanut tapahtua hintojen kohdalla, valitettavasti ei ollut yhtä halpaa enää. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Itse kävin Prahassa 5 vuotta sitten, silloin oli vielä halpaa juomista sielläpäin. Pikkuveli kävi samassa paikassa 2 vuotta sitten, ja sitten oli alkanut tapahtua hintojen kohdalla, valitettavasti ei ollut yhtä halpaa enää. |
Ju itsekin olen käynyt Prahassa muijafrendin kanssa jokunen vuosi sitten mutta sekin oli enemmän nähtävyyksiin ja muihin päiväsajan juttuihin keskittyvä matka eikä niinkään suuresti klubbailuun. Olihan siellä muutamia pieniä yökerhoja joissa soi OK musiikkia, housea, perustrancea mutta enimmäkseen tuonne housen ja loungemusan puolelle ne painottuivat. Halpaa oli kyllä silloinkin, se pitää myöntää.
Brasiliassa, Natal (= joulu) -nimisessä pikkukaupungissa (800 000 asukasta, on pikkukylä Brasiliassa) kun olin tässä marras-joulukuun vaihteessa niin sielläkään klubikulttuuri ei ihan ollut samassa mittakaavassa mitä kuulemma Riossa.. mutta yökerhot olivat kaikenkaikkiaan silti aivan loistavia. Useimmissa oli todella halvat hinnat paitsi jossain "pintaliitoklubeissa" joissa hinnat saattoivat olla moninkertaiset. Rantakadun pikkuravintoloissa ja terasseilla esim. 600ml olut maksoi 2,20 realia +/- 0,50 realia eli n. 80 senttiä, vodka red bull maksoi vajaat 3 realia eli n. yhden euron. Litran viinapullo maitokaupassa maksoi 2-12 realia merkistä riippuen. :D
Menipäs taas viinamaiseksi. |
|
|
| Gravel |
| Olen menossa elokuussa Bulgariaan Sunny Beachille. Onkos kellään mitään kokemusta kyseisestä paikasta klubien suhteen? |
|
|
| Dueno |
| Mun piti mennä nyt kesäl SB:lle kans, mut tiettävästi rahat ei riitä nii pitkälle :confused: varmaan iha kiva mesta. Luultavasti Saksalaisii riittää iha riittävästi kuten GS:llä ja meno on sen mukasta, fudislaulut uima-altaalla ja aamupalalla ei oo mikään yllätys. :haha: |
|
|
| BetaFactory |
| Kun selailin ruotsalaisten TA-foorumia satuin näkemään erään risteilymainoksen. Armin van Buuren, Markus Schulz + joku muu M/S Festivalilla, olisiko se ollut 8.3. Tuo risteily on varmasti sellainen, että pitää nousta laivalle Tukholmassa päästäkseen kuuntelemaan niitä settejä? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kun selailin ruotsalaisten TA-foorumia satuin näkemään erään risteilymainoksen. Armin van Buuren, Markus Schulz + joku muu M/S Festivalilla, olisiko se ollut 8.3. Tuo risteily on varmasti sellainen, että pitää nousta laivalle Tukholmassa päästäkseen kuuntelemaan niitä settejä? |
Jep, se on tuo ruotsalaisten oma Monday Bar -risteily, joissa on aiemmin jo ollut mukana mieletön määrä suuria alan DJ:itä ja artisteja. Tukholmaan pitää ensin päästä kyllä ja sieltä sitten tuohon Monday Bar -laivaan.
Täältä löytyy lisää infoa: http://www.mondaybar.com/ ja varmasti googlaamalla vielä enemmän. |
|
|
| BetaFactory |
| Olen tulevan kesän aikana menossa Kööpenhaminaan. Onko joku teistä käynyt siellä etsimässä levyjä? Minun pitäisi heinäkuuta ennen saada kasaan pieni lista levypaikoista. :) Reiveissä en taida käydä, matka tulee olemaan pikavisiitti eikä muuta. |
|
|
| skip |
| mä taas olen varmaan menossa kesällä amsterdamiin käymään muutamaksi päiväksi vähintään ja sieltä pitäis löytää kaikki hyvät trancelevykaupat, joissa on laaja cd-valikoima, koska en vinyylillä tee mitään! =D ja sitten tietenkin joku bilemesta vois olla ihan kiva, mutta se voi olla, että jää bilettäminen väliin, kun en tiedä viitsinkö yksin bilettää. niin ja tietenkin tärkein, eli kaffeekauppa! joku hyvä sellainenkin pitäis spotata varmaan!:D :D :D ja ylipäätänsä amsterdamin nähtävyydet olis mukava kokea ja ottaa täysi hyöty noista parista päivästä, jonka jälkeen suuntaan antwerpeniin noin viikoksi mutsin kanssa sen serkkua tapaamaan!:D |
|
|
| Eis |
Just tulin lomalta ayia napalta, todella hiljasta oli vaikka se olikin odotettavissa, koska sesonki on vasta alkamassa. Isoimmat klubit availi jo viime viikolla joten pääsi nauttimaan ilmaisista sisäänpääsyistä ja muista herkuista.
Tosin ayia napalla ei oikein trancea soitella clubeilla, drum&bass:a, housea, garagea jne. Castlessa(paikan suurin clubi vetää 3000 henkeä) tosin törmäsin mainstream trancebiiseihin :) |
|
|
|
|