return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Door onwil politie Velzen geen meerdaags jubileum Dance Valley 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Nou vind dit btr, kunnen ze de beste djs concentreren op 1 dag en hoef ik niet met me reet in tentje op de hei te gaan liggen, dat vind ik namelijk 3x nix
Ding Chavez
Ik heb toch liever 3 dagen, in een tentje op de hei is idd helemaal niks. Maar je hoeft tenminste ook niet een dag rond te rennen om van iedereen die je wilt zien een kwartiertje mee te pakken, of de helft missen omdat je wel hele sets wil horen. In 3 dagen kunnen ze het mooi uitspreiden, kunnen, moeten ze het nog wel doen natuurlijk ;)
Ries'79
IK HOOP ZO OP BT!!!!!!!

ga ook gelijk kaarten halen, ik ga tegenwordig zelden naar feesten, maar voor dance valley maak ik zeker een uitzondering!!
Creamfields23
quote:
Originally posted by basvh
Verder zou het wel vet zijn als underworld mainstage zou afsluiten.

Dit zou inderdaad wel het einde zijn :eyespop: kippenvel tot the max
Donna
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou vind dit btr, kunnen ze de beste djs concentreren op 1 dag en hoef ik niet met me reet in tentje op de hei te gaan liggen, dat vind ik namelijk 3x nix

Achhhh lekkah camperen op een lek luchtbed en bosmiertjes everywhere *whooopie*! fun!:D
snitz
quote:
Originally posted by Donna
Achhhh lekkah camperen op een lek luchtbed en bosmiertjes everywhere *whooopie*! fun!:D

We als het zover komt dan regelen we gewoon een camper. Geen gezeik met tenten en dergelijke
:D
sndh
spaarnwoude op de hei :P :p :conf:

het is denk ik geen typfout hoor :) zo groot is de politie velsen niet, en als ze extra evenementen moeten organiseren moeten ze via wat procedures naar andere corpsen gaan om te lenen...
basvh
quote:
Originally posted by snitz
We als het zover komt dan regelen we gewoon een camper. Geen gezeik met tenten en dergelijke

en ja we hebben nog een aanbod van remy d staan als ie het niet vergeten is :D
snitz
quote:
Originally posted by basvh
en ja we hebben nog een aanbod van remy d staan als ie het niet vergeten is :D

ik had het over een camper niet over een caravan
Donna
Die vergeet alles,rukt teveel ;)

JunKX
Weet iemand wanneer de voorverkoop begint? Vorig jaar MysterLand als eerste outdoor feest meegemaakt, de bedoeling is dit jaar Dance Valley en/of MysteryLand te doen :)
franzelare
ik las het al op vakantie in de krant, wel jammer maarja er zal wel meer zijn dan alleen 8 politiemensen denk ik

ik ben toch wel van de party of het nu 1 dag of een week is!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement