return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?
View this Thread in Original format
Zliten
undrar det eftersom jag har en tanke på att följa med men är under 20...... Tänkte fråga om man har biljetten redan är det stor chans att de kollar legg vid ingången till båten??? :crazy:
Powell
jo, samma situation här ! :)
Zliten
Okej men har hört att ingen har åkt dit för det men vissa säger att de har slump kontroller skulle vara jobbigt att åka dit på en.. :crazy:
JayBee
jag tror att desto mer folk pratar om detta (och specielt öppet på internet) desto mindre chans att man kommer med i framtiden om man är under 20.

Zliten
heheh S.Ä.P.O surfar säkert här vi ska akta oss.. Nej men skämt o sidå... Så verkar det som några 19 åringar ska med.. Får väl ta och chansa... Steve stäng denna tråd innan S.Ä.P.O käkar upp mig :haha:
staz
äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar.

men för att svara på din fråga så, jo det är många som ska med som inte har åldern inne.. nog är det en chansning alltid, men det är förmodligen minimal risk att torska, speciellt om du låter skägget stubba till lite ;)
SteveTranz4ever
Jag har inte befogenheten att stänga trådar ;)

Men iaf. Zliten... du ser ju äldre ut än mig så de e la lugnt eller hur ;) Annars får du insupa lite Ouzo så du luktar gangster och gangsters vill dom ju ändå skeppa över till Finland :D
Zliten
HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =)

Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =)

Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =) :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Zliten
HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =)

Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =)

Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =) :D

Uuuuoooooch... Ouzo :nervous: Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.

Förstörde mitt Ouzo sinne på Kos 1998 när mina polare köpte en 3 litersflaska med Ouzo... Mot slutet av veckan var det den enda spriten vi hade kvar så för att kunna stå ut med smaken groggade vi med Ouzo+Lime+Coca Cola... inget går ihop med nåt :eyespop: Men fulla blev vi :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by staz
äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar.

är det inte monday bar som satt åldersgränsen?

Zliten
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Uuuuoooooch... Ouzo :nervous: Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.

Förstörde mitt Ouzo sinne på Kos 1998 när mina polare köpte en 3 litersflaska med Ouzo... Mot slutet av veckan var det den enda spriten vi hade kvar så för att kunna stå ut med smaken groggade vi med Ouzo+Lime+Coca Cola... inget går ihop med nåt :eyespop: Men fulla blev vi :D

hahah Ouzo ska man drick när man äter fin mat eller vill komma in på färjan... Inte på Kos... För att bli full haha =)

Då ska Vodka flaskan ligga och vänta... =) :happy2:
JayBee
quote:
Originally posted by St_Andrew
är det inte monday bar som satt åldersgränsen?
nope, mondaybar brukar köra med 18 pga att folk skickar mycket mejl om det osv :) det är silja som har åldersgränsen.

zliten, staz: men säpo har ju inget med det hela att göra så jag antar att ni skämtade om det. och vakterna på silja, vilka vakter? det finns några sjöklädda personal vid ingången som fösar in folket och sen några poliser och en hund som kollar knark.

altså saken är den att desto mer folk som vet om detta desto mer snack blir det, tillslut så kommer det i kontakt med någon som kan förändra läget och vi vet inte om den personen bryr sig eller inte. eller så kanske det kommer runt till folk som sedan ringer in och frågar om saken och då kanske om många personer ringer in och frågar om detta kanske personalen blir lite rädd för att det blir mycket uppmärksamhet, vilket är en dålig sak. då kanske de drar in med id kontroller på måfå osv.

aja spelar ingen roll typ för så jävla mycket folk som snackar om det redan men som sagt förr eller senare kommer ordet runt, lita på det. vi får hoppas att de inte bryr sig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement