return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Purim Parties
View this Thread in Original format
span-king
יש איזה מסיבה פרטית או משהו? כיההצע מעפן?
אני צריך מוזיקה כמו הסט של דרגון, אולי יות טוחן דיפ ופחות עליות וירידות אבל כעיקרון גם זה סבבה

הקיצר מה זה הרמה הגרועה הזו השנה

קיבינימט
KosmiK-G8
טוב אם רועי יוצא השבוע אז יש בערך יומיים עד שהטרד הזה יסגר
ואם לא...
אז הוא יחייה סביר להניח....
למה לפתוח עוד טרד כשכבר יש סטיקי של מסיבות
ושתי טרדים על מסיבות פורים?????

רבאק!!:whip: :whip: :whip:
AnthemFreak
אילן...
chill:)


קוראים לך אילן כן?

חח כבר שכחתי
-CosmicFire-
צודק בכל מילה..
תגיד אחי באיזה גיל אתה אני ינסה לעזור
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב אם רועי יוצא השבוע אז יש בערך יומיים עד שהטרד הזה יסגר
ואם לא...
אז הוא יחייה סביר להניח....
למה לפתוח עוד טרד כשכבר יש סטיקי של מסיבות
ושתי טרדים על מסיבות פורים?????

רבאק!!:whip: :whip: :whip:

לא צריך להתעצבן~

כאילו שזה מפריע לך שפותחים עוד טרד
Hell_Copter
הופה רועי יצא לאפטר והנה שימו לב מה קורה....

*Closed*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement