return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שמישו יעזור לי שניה
View this Thread in Original format
YoraY
די אני לא יכול לסבול את זה - כל פעם שאני לוחץ על לינק הורדת קובץ הקובץ יורד לי אוטומטית לאיזו תיקיית טמפוררי פיילז משו, במקום לפתוח לי את החלון אפשרויות עם האפשרויות
open|save|more info

בקיצר יש למישו מושג איך אני פותר את זה, זה ממש ממש מציק
:|
Flotser
שמע, הטרד הזה מזה אבל מזה לא קשור לטראנס וגם לא לארץ,
(שזה כאילו החדר הישראלי ....)
אז למה סתם לעשות שכונה...

אבל מה לעשות שאני בחור טוב לב...

אז אני מקווה זה יעזור...
כשאתה רוצה להוריד ולהגיד לו לאן,
אז במקום ללחוץ על הלינק,תלחץ כפתור ימני על הלינק ותבחר
Save Target As...

או תוריד איזה תוכנה כזאת לניהול הורדות כמו
FlashGet, Getright...
או משהו בסגנון אבל לא התעסקתי עם זה מזמן
YoraY
נו מה אחי התחלתי להוריד קבצים אתמול? ד

אני יודע שאפשר לעשות ככה ואפשר ככה.. מכיר הכל אבל יש מצבים שאני לא יכול להשתמש בפתרונות האלה..
אני יודע זה לא קשור לטראנס
חפיף אני צריך קצת עזרה מה קרה...
Flotser
אחרי ששמתי תהודעה הבנתי כבר שזה לא בדיוק מה ששאלת,
אבל לא היה לי כוח למחוק אז
:)

אז כנראה מה שקרה זה שבחלון הזה שאתה רוצה שיפתח הורדת בטעות את ה
V
מאיפה שכתוב
Always ask before opening this.....

אז אני לא בדיוק בטוח אם מצאתי מה שצריך אבל כנס ל
tools
internet options
advanced
ותמצא שמה בדיוק את האופציה שמתאימה לזה
נראה לי זה צריך להיות תחת
Browsing
אבל לא בטוח כי לא בדיוק מצאתי
וגם בחלון הזה למטה יש כפתור
restore defaults
תנסה לעשות את זה

וגם ב
internet options-> programs
יש משהו
restore web defaults...

ובלעעע סתם אני מתסבך עכשיו
וזה כן תרד לא קשור, למה יש 1000000000000000 פורומים של תמיכה ששמה גם היו עוזרים לך יותר מהר
Origin
למה להסתבך פשוט תוריד תוכנה ששמה הוא
FLASHGET
תוכנה חינמית שמנהלת לך את ההורדות במחשב..
מאיצה לך גם את ההורדה ..

ברגע שאתה לוחץ אל לינק של הורדה מופיע חלון כזה של הורדה...והכול יורד לתיקיה אחת שאתה מגדיר איפה היא נימצאת

link
Flotser
quote:
Originally posted by Origin
למה להסתבך פשוט תוריד תוכנה ששמה הוא
FLASHGET
תוכנה חינמית שמנהלת לך את ההורדות במחשב..
מאיצה לך גם את ההורדה ..

ברגע שאתה לוחץ אל לינק של הורדה מופיע חלון כזה של הורדה...והכול יורד לתיקיה אחת שאתה מגדיר איפה היא נימצאת

link


הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה
YoraY
הוא אכן הציע את זה

תכלס הבעיה נפתרה...
ניסיתי להחזיר
DEFAULTS
גם באדוונס וגם בפרוגרם וואלה עדיין לא עזר

אני חושב שהבעיה הייתה בזה שה"קוקיז" היה פתוח חופשי עד הסוף
אז שמתי את ה על
LOW
נראה לי שזה מה שפתר תבעיה


תודה בכל זאת לשניים הנחמדים שעזרו:>
Origin
quote:
Originally posted by Flotser
הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה הצעתי את זה


מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
מצטער אחי לא שמתי לך
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement