|
Wat nu dit jaar?? [Kwaliteitsthread] (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| iLLicit |
Hmmm, wist niet dat hij het vorige keer ook al had gedaan. Nou ja, dan IS het al een trend! ;)
En strak mixen, dat kan hij ja. Daar wordt je gewoon bijna jaloers van! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
Jij hebt echt niks te doen op je stage he bram :D |
That makes two of us :D
Maar ja, de laatste nieuwe plaat die ik heb gehoord was op mijn laatste feestje, Mysteryland 2003. Dus ik heb verder weinig te melden in deze thread.
Dat vind ik best wel een hele trieste zaak. Als ik terugkom moet ik weer helemaal inkomen. Tering. Dan maar weer een dj als vriendje. Gaat t wat sneller :D
2004 wordt t jaar van de minste feesten sinds 1996 voor mij. Tenzij ik nog ff hard me best doe vanaf Augustus hahaha :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik denk dat Armin de #1 positie van Tiesto gaat overpakken en dat Armin gehyped gaat worden door 'het grote publiek'. Dit aangezien zijn singletjes op TMF enzo het goed doen... Jammer maar helaas... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by NoisyNeil
Robert Nickson & etc etc... gaan hoge ogen scoren in de volgende DJ Mag Top 100. |
He Robert, draai je ook dan????
Ik dacht dat je alleen produceerde.
Dus waarom zou hij dan in de Mag DJ Top 100 komen.... |
|
|
| Chicane |
Ik hoop dat Armin in 2004 keihard op zn bek gaat, Armind failliet gaat en dat die kerel eindelijk eens ophoud met dat reason gepingel en zoetsappige kutmelodietjes ten gehoren brengt.
Amen :disbelief
Ow en om toch nog enigzins serieus te blijven voordat bepaald mensen weer gaan lopen mekkeren:
2004 mag van mij wel het jaar van D:Fuse, HOOJ & Lost.Language gaan worden. Terug naar de goeie ouwe tijd en weg met alle neppe meuk van tegenwoordig. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Chicane
2004 mag van mij wel het jaar van D:Fuse, HOOJ & Lost.Language gaan worden. Terug naar de goeie ouwe tijd en weg met alle neppe meuk van tegenwoordig. |
Niks aan toe te voegen :D |
|
|
| Eagle` |
dit jaar gaat de overvloed aan reason trens niet meer te houwe zijn, nog meer 13 in een dozijn tranceplaten, dan nu al het geval is.
Ik hoop dat het meer de richting uitgaat zoals ferry een beetje qua sound, maar daar zou ik echt geen stuiver op verwedden
2004 wordt denk ik het jaar van de matige platen
Muziekindustrie gaat nog verder op de fles denk ik, als europa niet vlug akkoord gaat met btw-tariefverlaging naar 6 procent.
Hip-hop en r'n'b heeft volgens mij beslist haar hoogtepunt nog niet bereikt hier in belgie, 2004 wordt "het" breezah jaar
Qua feesten hier is het eerder kwantitatief dan kwalitatief zou ik zeggen
Nu goed we zullen wel zien wat 2004 brengt ;) |
|
|
| Blik |
| Ik hoop dat Special D NOG meer kwaliteitstrance gaat produceren |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Robert, draai je ook dan????
Ik dacht dat je alleen produceerde.
Dus waarom zou hij dan in de Mag DJ Top 100 komen.... |
haha! heb maar 1x gedraaid (trouwens wel een heeeeel bruut feest), dus lijkt me wel erg sterk als ik erin sta. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
ik weet niet onder welke steen je vandaan komt, maar Hooj is d00d :cool: |
|
|
| Fkwebeman |
Tiesto gaat weer draaien zoals tijdens zijn eerste SOLO ronde.. :D
Hardcore gaat weer gewoon lekker underground.. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Tiesto gaat weer draaien zoals tijdens zijn eerste SOLO ronde.. :D
|
Je bedoelt zeker zoals tijdens de releases zoals Magik 1 en de Lost Treasures Series. |
|
|
|
|