|
>> TC 2-årsfest 28/5-04 << (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
funfrock, aha ok...
jag har ev. fipplat bort rummet till 4 killar från örebrotrakten fredag och lördag... å ju fortare jag får bekräftat vilka härifrån som kommer hit, desto bättre... de 4 grabbarna vill nämligen bo där ända till månda, men ja håller det för swetas nu :p
men ja kan be honom boka ett hotellrum just in case.. å sen kan de ev. ta rummet hela helgen...eftersom det är troligt att folk härifrån bangar i sista sekund... e ju rätt vanligt ;)
NÄSTA DJ TILL TC-FESTEN PRESENTERAS DEN 18 MARS :D :D :D |
Bangar....nänä....här ska det festas :)
Att ta sig till Lkpg och TC-festen är inte dyrare än en vanlig krogrunda. Sålänge det inte kommer "nåt i vägen" så äre ju lugnt ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då detta är på en söndag så har ju dom flesta god tid på sig kanske att ta sig till Linköping...
Vad sägs om att SWETAs möts upp några timmar tidigare, rent av mitt på dagen om vädret tillåter och har en liten meeting :D
Kan fixa DJ-prylar att koppla till trancemobilen. |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Då detta är på en söndag så har ju dom flesta god tid på sig kanske att ta sig till Linköping...
Vad sägs om att SWETAs möts upp några timmar tidigare, rent av mitt på dagen om vädret tillåter och har en liten meeting :D
Det låter som en trevlig idé. Vilken helg det kommer att bli :D Längtar redan!!! |
|
|
| dbl |
låter bra.. e helt klart på :) |
|
|
| Glorie |
vilken fin idé :D det LÄR vara fint väder sista maj ;)
om allt går vägen blir boendet GRATIS i gästrummet natten mellan söndag och måndag. Varför? Mitt smarta affärssinne :stongue:
ska fundera ut lämplig plats för trancepicnic i området. lkpg e inte bra i den bemärkelsen... hmmm...kanske på skolplanen här nedanför... mjo.. den blir nog bra :p |
|
|
| St_Andrew |
om allt går vägen blir boendet GRATIS i gästrummet natten mellan söndag och måndag. Varför? Mitt smarta affärssinne :stongue: |
Hurdå? :-D
fan va bra du e glorie :-D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Hurdå? :-D
fan va bra du e glorie :-D |
låt oss kalla det kvinnlig list, hoho :D fast det var ju iofs inte så listigt :p |
|
|
| dbl |
| *host* uringat *host* ;) |
|
|
| Glorie |
Nästa dj är:
:crazy: Marcel Woods :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nästa dj är:
:crazy: Marcel Woods :crazy: | Fy bubblan det var inte illa... dock så blev jag inte så imponerad av han på varken Innercity eller Trance Energy men han är onekligen ett stort namn i branchen.
TC grabbsen har bra kontakt där ute i Europa... :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Nästa dj är:
:crazy: Marcel Woods :crazy: |
hans spelning på TE nu senast föll väl inte mig i smaken direkt.
Man var ju iofs något seeg vid den tiden också :)
Men alla som gillar hårt hoppar väl av glädje nu :p
Kan nog bli trevligt! |
|
|
| dbl |
| aldrig hört nått av marcel woods, men känner ju till namnet iallafall... ser bra ut änsålänge :) |
|
|
|
|