|
Moderaattori?
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Hei, kuka administroi tätä foorumia? :conf: |
|
|
| GrimReaper |
| Tällä hetkellä ei kukaan.. jos sitä todella tarvitaan, pitää kai äänestää siitä. Minua on ainakin jo ehdotettu, eikä mulla olekaan mitään sitä vastaan. :tongue3 |
|
|
| BetaFactory |
| Ei taida vielä tarvita, aika vähän porukkaa ja toimii ongelmitta ainakin tähän asti. Yritetään selvitä ilman überführeriä niin kauan kuin vain on mahdollista, niin se on parasta. |
|
|
| digitalbeat666 |
| kyllä täällä on niin kivaa porukkaa että ei oo modea tähän mennessä vielä tarvinnu :) siitä ISO plussa. Modethan on sitä varten että ne potkii häiriköt pois :D :toothless :toothless |
|
|
| Dueno |
| Juu porukka kyl pysyny housuissa, johtunee varmaan siitä ettei tämän foorumin keski-ikä ole 15. Ihmiset osaa tääl käyttäytyy, harvinainen voorumi :D |
|
|
| Dueno |
Miten muute löysitte tän foorumin alunperin? Mä ite kattelin lähinnä tracklistejä setteihi mitä olin hakenu. Sit vaan tuossa yks päivä selasin forum sivuu ja katoin Europe kohasta et Finland *silloin elämääni tuli tarkoitus* :D
Edit: En ite ees vastannu omaan kysymykseen, varmaa aika mennä nukkumaann :stongue: |
|
|
| Nuutti |
Pari vuotta Vesa ja Grim vissiin yrittivät saada tätä osiota tänne. Grim laittoikin jokin aikaa sitten streetbeatin foorumille viestin että tällainen on vihdoinkin saatu pystyyn. Suomiosiota ennen seurasin Tranceaddictin foorumeita vain satunnaisesti. Noi pääalueet on mulle liian aktiivisia että jaksaisin niitä seurata.
Mutta mahdollisimman pitkään kannattaisi yrittää pysyä moderoimattomana niin säilyy leppoisa tunnelma ja ei tarvitse olla niin tarkkana mitä kirjoittaa. Ainakin vielä tämä on niin pienen porukan käytössä että ongelmia ei varmasti tule. |
|
|
| philly_FIN |
| itsekkin tuota moderaattori asiaa jossain vaiheessa mietiskelin ja totesin vaan että tällä (siis ainakin tällä hetkellä) jutut on mitä mukavimpia ja moderaattorin tarve on vähäinen, mutta tähänkin asiaan on valmistauduttava sillä koko ajan enemmän jengi alkaa löytämään myös tämän foorumin, eikä syyttä sillä kyllä tämä on paras tällä hetkellä mitä meille suomalaisille konemusiikin ystäville tarjotaan, mutta joo, Grim kyllä saa minun ääneni jos moderaattoria aletaan valitsemaan, siitä puhuu jo hänen kokemus kyseisestä foorumista sekä se että hän siihen vapaaehtoisesti suostuu ;) voin itse vaikka tarjota apuani tarvittaessa sillä työni ja harrastukseni puitteissa olen netissä noin 16 h per/päivä ja tällä foorumilla melkein koko ajan vähintääkin sivusilmääni apuan käyttäen :) |
|
|
| Epic Star |
| Asiallisella linjallahan täällä porukka on keskustellut. Jos tulevaisuudessa tarvetta tulee, niin sitten tietysti moden nimittäminen on paikallaan, mutta jos keskustelut jatkuvat samanlaisella linjalla, en näe moderaattorin tarvetta. :) |
|
|
| MekkaFIN |
| Jep, ei oo vielä mitään tarvetta. :) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Jep, ei oo vielä mitään tarvetta. :) |
Ei ainakaan niin kauan kuin me samat 10-15 naamaa höpöttelemme keskenämme :P |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Dueno
Miten muute löysitte tän foorumin alunperin? Mä ite kattelin lähinnä tracklistejä setteihi mitä olin hakenu. Sit vaan tuossa yks päivä selasin forum sivuu ja katoin Europe kohasta et Finland *silloin elämääni tuli tarkoitus* :D
Edit: En ite ees vastannu omaan kysymykseen, varmaa aika mennä nukkumaann :stongue: |
TA:n foorumin löysin sattumalta, kun olin etsimässä Aylan Labyrinth 2000-biisilistaa. Sen kautta huomasin että oli myös meille suomalaisille oma foorumi käytössä.
Itse TA:sta sain tietää vuosia sitten, joskus silloin tracker-aikoina, 1999 tai 2000 veikkaisin (en tiedä milloin TA perustettiin). Hylkäsin kuitenkin TA:n heti kun sivuilla näyttivät niin karseilta, heh. ;) |
|
|
|
|