|
"Tavalliset bileet" reivien jälkeen
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Miten toimii teillä "tavalliset" bileet reivien jälkeen? Antaako tavallien yöklubireissu enää sitä tarvittavaa tyydytystä, vai pitääkö olla nimenomaan reivit jos kerran lähdetään bailaamaan?
Itse yritän myös olla aktiivinen ja osallistua opiskelijabileihin silloin kun minulla on siihen aikaa, mutta niiden jatkot yöklubeissa eivät oikeastaan tyydytä. Yleensä on hyvä aika sanoa "tack och hej" silloin kun 50 centin biisi alkaa soida kolmatta kertaa saman illan aikana. :D |
|
|
| philly_FIN |
| itse en enää henkiläkohtaisesti perusta oikeastaan lainkaan ns. normaaleista baari-illoista, jotenkin vaan niistä on hohto kadonnut kun tietää että vaikka ensi viikonloppuna pääsee taas kunnolla reivaamaan kunnon musan tahdissa, joten mielummin säästän rahat rave bileisiin ja passaan perusillat, tietenkin poikkeus aina vahvistaa säännön, joten joskus sitä löytää itsensä tik-takkia kuuntelemasta yökerhosta :eek: |
|
|
| Puuhis |
| Itse viihdyn ihan hyvin "tavallisissa" klubi-illoissa. Reivit on niin vähissä mun osalta kun ei toi tuommonen kovempi matsku hirveesti uppoa ja paremmissa reiveissä ikäraja on liian korkea. AnjunaBitch Worldwide ja Trancenation on seuraavana ainakin vuorossa. |
|
|
| Nuutti |
En ole koskaan ns. tavallisissa yökerhoissa viihtynyt. Ei pelkästään musiikin vaan myös yleisen ilmapiirin takia. Ihan järkyttävän pinnallista riikinkukkoilua noissa stadin teinihelveteissä. Ctrl kaikkein pahimpana. Täys nokka pystyssä kulkevia maailmankovintyyppienkoskaanhymyile aasialaisia muotivaatteissaan. Eiei.. paha olo noissa tulee.
Joissakin räkälöiksi luokiteltavissa kapakoissa tulee joskus käytyä kun haluaa jutella kaverin kanssa lasin ääressä. |
|
|
| philly_FIN |
| Vesan ja Nuutin postauksien jälkeen enää ei itselläni ole mitään lisättävää tähän asiaan, erittäin osuvat kommentit teiltä :D |
|
|
| BetaFactory |
Juu, aivan samaa mieltä Nuutin kanssa. En itse lähde ulos tavalliselle baari-illalle omin päin, vain sen on sitten tapahduttava opiskelijabileiden jälkeen.
Yksi hyvä esimerkki tästä topikista oli viime viikon Meltdownin järjestemä housereivi. Käytössä oli Fontanaclubin pienempi huone (Bank Club), ja siellä tunnelma oli paljon parempi, rennompi ja aidompi kuin tuossa main floorissa. Tuntui kyllä olo vieraalta kun piti kävellä läpi sitä main flooria että pääsisi vessaan. Jo nuo 30 sekunnit tuntuivat karmeilta. :)
Minä en ikinä ole nähnyt, että reivaajat olisivat ryhtynyt tappeluun. Tavallisessa baarissa aina silloin tällöin näkee kun ihmiset ilmeisesti ovat saaneet vähän likaa, ja sitten laseja alkaa lentää. Joten tässä mielessä minä olen sitä mieltä, että ihmisten vallitseva mielipide on suorastaan päin p:tä. Reivit sanotaan hurjiksi ja vaarallisiksi, ja siellä käyvät ainoastaan hurjia narkkareita ja vastaavaa jengiä. :( |
|
|
| QPS |
| Juu, ei sitä kyllä enää jaksa käydä normaaleissa night clubeissa. Vaan lähinnä klubittamassa tai sitten vaan jossain basicbaareissa kavereiden kanssa bissellä! |
|
|
|
|