return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Eftersnack: Spring Cruise 04 (pg. 4)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by JayBee
Hehe säg till om det var någon här som orkade läsa igenom alltihop.

hehe, jag orka :toocool: :toocool:
snygg rapport ;)
MojjMojj
Eeeey :D
nu har man satt sig vid datorn första gången sedan man kom hem, ska strax dra och kolla lite bilder :D

Bra party-info JayBee.. var HELT annorlunda från TE och roligt som fan.. musiken föll mig i smaken hela tiden. Sedan hade vi ju Funfrock och hans gäng brevid våran hytt, som hade med sig en bärbar med massa Goa o Psy :D asskönt med lite variation :D

Brudarna var inte dåliga kan man ju säga! :D
dbl
måste fan ta o försöka hänga med på nått sånt här nån gång.. verka ju som ni hade heeeeel kul... o va ju ett bra tag sen jag träffade någon från TA nu :(
reveal
quote:
Reveal: han sa nästan ingenting och gav mig skumma blickar :)

Hoppas att ni andra gillade mig iaf :p
lonne
quote:
Originally posted by reveal

Tja, du drog så fort jag hälsat på dig? Antar att du inte hörde vad jag sa, med tanke på hög musik mm...
St_Andrew
quote:

loooool!!!! :haha: :haha: stackars reveal :p jag tycker om dig, som forumkompis iaf :p
Aendy
quote:

Jag gillar dig jättemycket!
reveal
quote:
Originally posted by lonne
Tja, du drog så fort jag hälsat på dig? Antar att du inte hörde vad jag sa, med tanke på hög musik mm...

Hahaha, jag hörde inte ett piss av vad någon sade ute på dansgolvet :p Fast jag har för mig att vi växlade ett par ord? Blev jävligt paff bara, kom fram en kille (du alltså) och hälsade utan att jag hade en aning om vem det var :D Tog ett tag innan jag fattade att det var du :)

Men visst, på dansgolvet var jag mest sugen på att dansa, däremot på andra ställen är det najs att stå och snacka lite :) Jag fulade runt mig en hel del med Laszlo, rätt mycket med Steve, Staz och Vizay träffade jag vid ett par tillfällen och snackade med också :) Sen hälsade jag på Lonne, JayBee och mojjmojj och säkert fler som jag inte kommer ihåg just nu :) Mest hängde jag med Aendy och Smekbar.

Förlåt om ni uppfattar mig som en otrevlig jävel, egentligen är jag inte det :) Tror jag :p

Edit: Träffade ju Scul också :)
lonne
Ingen fara Reveal. Det går fler tåg, så det är bara upp till bevis nu.:)
jofawe
haha.. klockren rapport JayBee ... Jag tror fan jag såg när du flippade ur under traffic, fast.. det var lite efter, eller.. tja. :)

å staz, jag kom visst ihåg vem du var när vi pratades vid i trappan .. men jag var så trött så mitt minne var kanske, 4-5 minuter efter kroppen ... och hjärnan 45 minuter före :)
helt sjuukt.

Nu var det faktist kul att träffa lite TA folk, fast jag vet inte hur många som vet vem som är jag, namnbricka folk?
Eller t-skirten .. torde funka?

[offtopic]
Nu har jag kört gocart och spytt som en kalv.. vad ska jag mer hitta på på denna lördag ... blää[/offtopic]

Gate 42
quote:

Gate42: haha vart var du andra dagen? kommer knappt ihåg hur du såg ut för jag var så borta just då men jag minns bara en olivgrön SWE tröja och en suddigt ansikte.

Haha, vart jag var andra dagen?! Shiiiiit, helt jävla död. Var typ 10 minuter på stora golvet och kolla lite, sen 10 minuter på det mindre högst upp. Sen palla jag inte mer...

Hela "mitt" gäng satt i hytten och softa hela dagen typ. Drack vatten och kurerade oss bäst vi kunde. Blev en snabb tripp till taxfree'n när de ville bädda sängarna dock.

Hade ju däckat rätt sött på fredagsmorgonen. Lämnat hyttdörren öppen och grejer, tur att inget blev baxat :D

Aja, nästa gång för vi väl försöka snacka lite mer och längre kanske, blev typ "mm tja, läget da? ok, soft, hörs.." nu liksom.
Funfrock
kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte före jag fyller 75 i alla fall :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement