|
Looking for Trance Producers
|
View this Thread in Original format
| DJ_Ampz |
Hi
I am looking for Canadian Trance Producers to feature on my weekly radio show. It is shown on 6 stations, including an FM one, drawing between 3000-6000 listeners a week
IF you are a Canadian producer, I WANT TO PLAY YOUR SONGS!
All the info is at www.amplifiedradio.com or you can PM or E-mail me at [email protected] (MSN too)
Even if you are not canadian or not trance and think your stuff is radio worthy drop me a line
Ampz
www.amplifiedradio.com |
|
|
| ZinG |
Good one
i'll send you a big list soon;) |
|
|
| DJ_Ampz |
Got anything for me there?
Ampz |
|
|
| DJ_Ampz |
Still looking, anyone interested?
Ampz |
|
|
| fastmp3 |
Jpx and Mekroon are both Canadians , they produce good stuff even if it's not trance , you should contact them
alec also spins trance |
|
|
| FunKenLouis |
nick pilon is now producing good stuff i think...ask him
GO NICK PILON
NICK PILON FOR PRESIDENT
jva voter pour toi aux elections buddé (buddy mais dis de la facon dn innocent de la rive-sud)
:D |
|
|
| SiM PeµRf |
ouais nick, jai tu bien vu, tas fais un remix de Chris Liebing - NAtural Selection (sur ton set jcrois)....
jai pas écouté par contre.....ça sonne tu trance ou ben y buche autant? |
|
|
| DJ_Ampz |
Sorry I dont speak French :(
Thanx guys, got contacts?
Ampz
ps, played JPX before. good stuff from him |
|
|
| NickPilon |
Sim Peurf, demande à Mekroom pour mon remix, il en a un promo! Il pourra te faire écouter. Et tu pourras lui donner le style que tu veux!! :)
Oui je l'ai joué au Velvet, c'tait ma dernière toune, juste avant JPX.....
Funkenlouis, je ne pensais pas que je faisais parti des élections :stongue: , en-t-ka, merci pour ton vote :D |
|
|
| SiM PeµRf |
| quote: | Originally posted by NickPilon
Sim Peurf, demande à Mekroom pour mon remix, il en a un promo! Il pourra te faire écouter. Et tu pourras lui donner le style que tu veux!! :)
Oui je l'ai joué au Velvet, c'tait ma dernière toune, juste avant JPX.....
Funkenlouis, je ne pensais pas que je faisais parti des élections :stongue: , en-t-ka, merci pour ton vote :D |
ouais jai entendu ça au velvet...good stuff! |
|
|
|
|