return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

 
Looking for Trance Producers
View this Thread in Original format
DJ_Ampz
Hi

I am looking for Canadian Trance Producers to feature on my weekly radio show. It is shown on 6 stations, including an FM one, drawing between 3000-6000 listeners a week

IF you are a Canadian producer, I WANT TO PLAY YOUR SONGS!

All the info is at www.amplifiedradio.com or you can PM or E-mail me at [email protected] (MSN too)

Even if you are not canadian or not trance and think your stuff is radio worthy drop me a line

Ampz
www.amplifiedradio.com
ZinG
Good one
i'll send you a big list soon;)
DJ_Ampz
Got anything for me there?

Ampz
DJ_Ampz
Still looking, anyone interested?

Ampz
fastmp3
Jpx and Mekroon are both Canadians , they produce good stuff even if it's not trance , you should contact them

alec also spins trance
FunKenLouis
nick pilon is now producing good stuff i think...ask him

GO NICK PILON

NICK PILON FOR PRESIDENT

jva voter pour toi aux elections buddé (buddy mais dis de la facon dn innocent de la rive-sud)
:D
SiM PeµRf
ouais nick, jai tu bien vu, tas fais un remix de Chris Liebing - NAtural Selection (sur ton set jcrois)....

jai pas écouté par contre.....ça sonne tu trance ou ben y buche autant?
DJ_Ampz
Sorry I dont speak French :(

Thanx guys, got contacts?

Ampz

ps, played JPX before. good stuff from him
NickPilon
Sim Peurf, demande à Mekroom pour mon remix, il en a un promo! Il pourra te faire écouter. Et tu pourras lui donner le style que tu veux!! :)

Oui je l'ai joué au Velvet, c'tait ma dernière toune, juste avant JPX.....

Funkenlouis, je ne pensais pas que je faisais parti des élections :stongue: , en-t-ka, merci pour ton vote :D
SiM PeµRf
quote:
Originally posted by NickPilon
Sim Peurf, demande à Mekroom pour mon remix, il en a un promo! Il pourra te faire écouter. Et tu pourras lui donner le style que tu veux!! :)

Oui je l'ai joué au Velvet, c'tait ma dernière toune, juste avant JPX.....

Funkenlouis, je ne pensais pas que je faisais parti des élections :stongue: , en-t-ka, merci pour ton vote :D


ouais jai entendu ça au velvet...good stuff!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement