|
Onneksi olkoon 27v DJ Orkidea!!!
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| Juu, tänään on Tapsan 27v. synttärit eli onnea vanhukselle. Missähän ne megabileet on? :p |
|
|
| breakaholic |
| Onnee vaan Tapsalle :) |
|
|
| Dueno |
| onskee Orkidealle :tongue3 |
|
|
| BetaFactory |
| Onneksi olkoon ja lisää keikkoja Vaasaan! :) |
|
|
| Nuutti |
| Jeps, samoin. Ja joskus bileitä missä soittaisit vain vanhoja helmiä! :o |
|
|
| QPS |
| Juuh, onnea Tapsalle :)! |
|
|
| MekkaFIN |
| Jep, onnea vaan! =) |
|
|
| thomas |
| onnea vaan tapsalle ! |
|
|
| Puuhis |
| Hiukan myöhässä tulevat onnittelut Tapsalle!:cool: |
|
|
|
|