|
פרוייקט הטראנסאדדיקט הגדול
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
טוב חבר'ה לא ממש עלה לי שם נורמאלי
אני יתחיל מהסוף ויגיע לעיקר
יום שישי במסיבה שמו את ויאגרה ופתאום עלה לי רעיון
לכתוב מן מילון או ספר הסטוריה איך שלא תקראו לזה
לכל תרבות הבילוי בארץ , אני לא כלכך סגור איך אני רוצה לכתוב את זה
אבל המטרה היא שבעתיד יהיה אפשר לקרוא ולהזכר מה היה פה בארץ
איזה טראקים שלטו בתקופה
דיג'יים מפורסמים שביקרו
מועדונים חזקים וכו'
אולי נשמע קצת גרנדיוזי ובהתחשב בעובדה שאני מכיר את הסצנה משהו כמו 5-6 שנים זה די קצת
אבל יש פה הרבה חברה יותר גדולים שיכולים לתת תמונה רחבה יותר
ואפשר לעשות פה משהו די מעניין
:)
(כן כן מה אני משגע לכם את המוח ב7 בבוקר אחרי שלא ישנתי כל הלילה) |
|
|
| Sm0keMachine |
רעיון חמוד..
אבל שמע, מה לעשות רובנו עדיין צעירים אז אנחנו לא יודעים מה הולך באמת בסצנה..
אחרי הכל אנחנו עדיין הולכים למסיבות חיילים המעפנות האלה, והן לא משקפות את סצנת המועדונים בארץ..ממש לא..
מי שצריך לכתוב בספר הזה הם הקלאברים האמיתיים, שיוצאים כל שבוע למסיבות ברמה ויוצאים לאפטרים..
בקיצור אולי נדחה את זה לעוד איזה 4-5 שנים?
:) |
|
|
| DjChook |
מה ?!
היה ויאגרה ?
איפה הייתי ?
;) ;) ;) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
רעיון חמוד..
אבל שמע, מה לעשות רובנו עדיין צעירים אז אנחנו לא יודעים מה הולך באמת בסצנה..
אחרי הכל אנחנו עדיין הולכים למסיבות חיילים המעפנות האלה, והן לא משקפות את סצנת המועדונים בארץ..ממש לא..
מי שצריך לכתוב בספר הזה הם הקלאברים האמיתיים, שיוצאים כל שבוע למסיבות ברמה ויוצאים לאפטרים..
בקיצור אולי נדחה את זה לעוד איזה 4-5 שנים?
:) | .
אחי אתה שוכח שיש פה חבר'ה בני 24-25 שבכיף יוכלים לכתוב
ויש פה גם דור עתיד |
|
|
| Segev |
תשמעו אתמול הייתי בחממה והיה
Tiesto- Lethal Industry
Motorcycle - ATRC
הייתי דיי מופתע אבל זה היה קצר ואז חזרו הממוסחרים המגעילים |
|
|
| Shahar |
קודם כל בקשר לויאגרה...
אייל ברקן מנגן אותו בכל סט שלו...
בקשר ל
motorcycle - atrc
בהרבה מסיבות נוער התחילו לשים אותו בגלל שהוא התחיל להגיע לרדיואים... (כמו שהייתה את ההתלהבות מסטיספקשן במסיבות נוער אחרי שזה נחרש ברדיו)
ולא צריך להתאמץ כדי לשמוע מסיבה עם דיגיי איכותי...
רוברט נמצא במלא מסיבות נוער ומנגן רק איכות...
הוא שם את
Dj Tiesto Feat Suzanne Palmer - Lethal Industry (Richard & Johnny Bass 2003 Remix)
ד"א
למה שלא נהפוך את הטרד לדברים ישנים שעשו בלאגן?
כמו ויאגרה, קארט בלנץ' ועוד... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | כמו ויאגרה, קארט בלנץ' ועוד... |
זה נוסטלגי ?
אח שלי תחזור עוד הרבה אחורה... התקופה של BBE - SEVEN DAYS AND ONE WEEK |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה נוסטלגי ?
אח שלי תחזור עוד הרבה אחורה... התקופה של BBE - SEVEN DAYS AND ONE WEEK |
אתה צוחק נכון?
לחזור אחורה ? ועוד לחזור לחרא הזה?
כשמדברים על נוסטלגיה בטראנס לרוב מתכוונים לקטעים הישנים של טייסטו, פרי, ארמין ושות'
קטעים כמו
Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
gouryella - tenshi (transa remix)
Armin van Buuren - Communication (Original Mix)
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
signum feat. scott mac - coming on strong
ועוד רבים וטובים, קטעים בעיקר משנת 99, 98... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אתה צוחק נכון?
לחזור אחורה ? ועוד לחזור לחרא הזה?
כשמדברים על נוסטלגיה בטראנס לרוב מתכוונים לקטעים הישנים של טייסטו, פרי, ארמין ושות'
קטעים כמו
Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
gouryella - tenshi (transa remix)
Armin van Buuren - Communication (Original Mix)
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
signum feat. scott mac - coming on strong
ועוד רבים וטובים, קטעים בעיקר משנת 99, 98... |
שני דברים :
:)
דבר ראשון
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
סתם קקה של טראק
למרות מה שכולם חושבים בטעות
ודבר שני זה מדהים כמה ש
carte blanche
עדיין היום נשמע כל כך טוב,
הטראק הזה הוא באמת קלאסיקה |
|
|
| yahel222 |
קודם כל הרעיון של הט'ראד הזה ממש דבילי
מה אתה חושב אתה בריטניקה לקלאבר
זה לא הולך ככה
דבר שני תפסיקו עם הטראקים הנוסטלגים
קודם כל יש בפורום איזה 10000 טרדים של טראקים נוסטלגים אז תחפשן ותרשמו אותם שם חבל סתם לפתוח עוד אחד
וחוץ מזה שירים מלפני 5 שנים זה לא נוסטלגיה
צריך לדעתי ךפחות 9-10 שנים |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by yahel222
קודם כל הרעיון של הט'ראד הזה ממש דבילי
מה אתה חושב אתה בריטניקה לקלאבר
זה לא הולך ככה
|
חחח למה לא אחי
סתם הרסו לי את הט'רד
מחר אני יכתוב כבר למה התכוונתי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | וחוץ מזה שירים מלפני 5 שנים זה לא נוסטלגיה |
סוף סוף מישהו שמדבר לעניין !
אני לא יודע מה איתכם אפרוחיי, אבל אני לפני 10 שנים כבר סובבתי תקליטים, ושם היו אחה של אחלה נוסטלגיות !
הקטעים שציינתם לעיל זה עוד נקרא "העת האחרונה מבחינתי..." |
|
|
|
|