return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
House - Nieuws! (pg. 4)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
DJ Dana is genomineerd voor een TMF award :S

ow moet nog kaartje kopen
Bouma-Bros
Om ook maar eens wat te melden: ;)

Sasha draait Vrijdag 14 Mei een set in Cafe d'Anvers (Antwerpen) of in de Fuse (Brussel)!!!

SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Om ook maar eens wat te melden: ;)

Sasha draait Vrijdag 14 Mei een set in Cafe d'Anvers (Antwerpen) of in de Fuse (Brussel)!!!

Oke, wie gaat er mee als het in Antwerpen is? :D
Wil ik wel heen! Midden in de hoerenbuurt van Antwerpen :D
SnuggLe
Awakenings Festival:
De reguliere voorverkoop zal starten op 13 april en kaarten kosten 36,75 euro ex-fee. Aan het eind van de maand worden de eerste dj- en artiestennamen bekend gemaakt en uiterlijk op 11 april zal de gehele line-up bekend gemaakt worden.

Nette prijs hoor! Zeker als je het vergelijkt met Sensation, Dance Valley en Mysteryland! Ik ben d'r zeker weer bij... Kowalski schijnt te komen!
magrec

Hehehe sander met zijn award
moogwai
quote:
Originally posted by magrec
Hehehe sander met zijn award

Hij is er ook blij mee zo te zien :D
magrec
Hmm Bram jij moet zondag naar de mazzo gaan. Hoe en wat zeg ik niet maarre het is Kevin saunderson + special guest....;)(naja niet lastig om te bedenken wie er dan komt)

Owja voor de liefhebbers van de sander kleinenberg remix van madonna - hollywood hij is uit op vinyl als bootleg hehehe
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Hmm Bram jij moet zondag naar de mazzo gaan. Hoe en wat zeg ik niet maarre het is Kevin saunderson + special guest....;)(naja niet lastig om te bedenken wie er dan komt)

Owja voor de liefhebbers van de sander kleinenberg remix van madonna - hollywood hij is uit op vinyl als bootleg hehehe

Begint het met Ome en eindigt het met Karel?
Hmm...lijkt me wel kicken! Maar een zondag...lekkere dag :S :S
En de dag ervoor Picotto (waar ik EIGENLIJK weinig zin in heb maar wel aan chinees heb beloofd).
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Begint het met Ome en eindigt het met Karel?
Hmm...lijkt me wel kicken! Maar een zondag...lekkere dag :S :S
En de dag ervoor Picotto (waar ik EIGENLIJK weinig zin in heb maar wel aan chinees heb beloofd).

Die kutsjinees beloofd ook ontiegelijk veel maar komt het nooit na, je kan dus gewoon weigeren hoor Bram. :)
magrec
wat nieuws van sander K front

quote:

just finished a remix for `janet Jackson" which was the best fun i had in the studio in a long time.....currently workin on N.E.R.D. ..hold on tight....it's comin..

love

Sander

p.s. dutch magazine Nieuwe Revu did an interview with me...for all the people that are offended with me calling Tiesto a kiddie dj, those were not exactly my words and i have nothing but respect for Tijs....

Ik ben benieuwd naar dat nieuwe revu artikel :)
En die tracks ben errug benieuwd...

New Wave
Mwjha, de Nieuwe Revu is al een tijdje vreemd bezig met verdraai-ingen.
Maand geleden stond er een heel stuk over Call TV dat het gigantisch nep was terwijl alles wordt gecontroleerd door een notaris en de mensne die controle houden over de ondernemingen die 'kansspelen' bevatten.
Het begint een beetje een kutblad te worden. Ze hadden altijd goeie artikelen maar het begint onderhand een roddelblad te worden.
magrec
hehehe er staat nu ook in dat progressive de melodieuze variant van trance is hehehe.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement