return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Illumination @ Vaasa 26.03.2004
View this Thread in Original format
BetaFactory
Huijahuija, nyt alkaa todellakin tapahtua Vaasassa. Aika tiheästi näitä tulee peräkkäin. Kaksi viikkoa Virtual Factory 8:n jälkeen on Illuminationin vuoro. DJ:t Eliot Ness, Proteus ja Cosmicman. Mjam! :tongue2
Calon
kuulosta hyvältä.. vihdoinkin jotain mikä ei oo liian kaukana

missä vaasassa illumination järjestetään?
GrimReaper
Radisson SAS:issa ne pidetään ainakin Accesss.orgin mukaan.
BetaFactory
Jep, Radisson SAS:in yöklubissa, Royal Nightissa. Liput saa ennakolla Anttilan Top Ten:iltä. Kai myös oveltakin...?

Juuri samana päivänä on Vaasassa ehkä vuoden vilkkain "baari-ilta", perinteisesti sitä kutsutaan "Pampas nationaldag":ksi, opiskelijoiden juttu lähinnä tuo. Kuulin että Fontana ja Gringon 3 kerrosta pidetään yhtenä kokonaisuutena auki tuota Pampasia varten, capacity=1500.

Tuo voi olla hyvä asia. Sitten kaikki ei-reivaajat ehkä pysyvät poissa siitä OIKEASTA ja PAREMMASTA tapahtumasta, nimittäin Illumination. :)
BetaFactory
Oletko Calon tulossa tämän viikon huipennukseen, Virtual Factory 8:aan Vaasaan?
QPS
quote:
Originally posted by BetaFactory
Huijahuija, nyt alkaa todellakin tapahtua Vaasassa. Aika tiheästi näitä tulee peräkkäin. Kaksi viikkoa Virtual Factory 8:n jälkeen on Illuminationin vuoro. DJ:t Elliot Ness, Proteus ja Cosmicman. Mjam! :tongue2

Wittu, ku Vaasa on niin pitkällä :mad:!
Calon
Betafactory : en oikein tiedä.. kuka soittaa siellä ja mitä maksaa? ja onko ikäraja k18?

olis ainakin lähellä (asun maalahdessa)
BetaFactory
quote:
Originally posted by Calon
Betafactory : en oikein tiedä.. kuka soittaa siellä ja mitä maksaa? ja onko ikäraja k18?

olis ainakin lähellä (asun maalahdessa)

K18, 6e ovelta, 5e ennakolla (Zoom, mutta tuo on toiminut huonosti tähän asti...).

Mr A, DJ Eeroville, Fierce, Lauri Soini, CRC&Alchemist, Virta (Live), Kenth. Ei paljon trancea, enemmän tuohon house/techno-puoleen. Illumination 2 viikon päästä tarjoaa varmasti enemmän trance kun Cosmicman/Laamanen comes to town. :)
Calon
Kaikki nuo on minulle ihan tuntemattomia joten taidan kyllä vain tulla illuminatioon jos on mahdollisuus.. :)

tämä viikonloppu ei muutenkaan oikein sovi kun YO-kokeet alkaa maanantaina :conf:
BetaFactory
quote:
Originally posted by Calon
Kaikki nuo on minulle ihan tuntemattomia joten taidan kyllä vain tulla illuminatioon jos on mahdollisuus.. :)

tämä viikonloppu ei muutenkaan oikein sovi kun YO-kokeet alkaa maanantaina :conf:

Auts, sinun on sitten varmasti parasta jättää nämä ensimmäiset bileet väliin. :)

Ja lykkyä tyköön kokeiden kanssa!

BetaFactory
Virtual Factory 8 historiaa, ei hassumpaa. DJ Eeroville, Kenth ja Fierce kolahtivat parhaiten ainakin minun mielestäni. Virta Liven soittaessa ihmiset menivät hulluiksi. Itse en aivan tykännyt, jotenkin hihat/perc.-frekvenssit eivät olleet kohdallaan. Trance-fanille tuleva Illumination on varmasti miellyttävämpi kokonaisuus. Mr A:n setti eilen oli aika tylsä mielestäni, vaikka mieheltä kyllä löytyi taitoa. Eeroville sai myös vähän Kraftwerkia mukaan settiinsä ;)
BetaFactory
Koko tapahtuma on saatu sulattua vähän paremmin näin vuorokausi bileiden jälkeen, joten jatkamme mistä päädyimme tänään päivällä.

Yleinen fiilis: ihan hyvä, porukkaa oli tyydyttävästi, olisi saanut olla vähän lisää, tanssilattioille olisi siis mahtunut vielä aika paljon ihmisiä.

DJ Eerovillen setti olisi ansainnut paremman ajankohdan (oli 22:00 - 24:00, ja silloin oli ihmisiä vähissä). Erinomainen electro-setti kertakaikkiaan, vanha konkuri osaa vielä. :) Virta, kulttimodryhmä, soitti livenä. Okei, kyseessä oli distorted techno, mutta mielestäni distorted musaa pitää yleensä kuunnella kotikaijuttimillä, eikä tuollaisilla klubikaijuttimilla, meni överiksi. Tuo on tosiaan ainoastaan oma subjektiivinen mielipide, eikä mitään muuta. Äänilaatu oli mielestäni parempi just tuossa alternative-huoneessa, eikä main roomissa, tiedä nyt miksi...

Kuitenkin, trancea ei soitettu lainkaan.

No, se siitä. Nyt siirrytään Illuminationiin, katseet eteenpäin. 2 viikkoa jäljellä. :nervous: Minulla on siitä yksi kysymys, ja se koskee nimenomaan Proteus-miestä. Olen kuullut että hän soittaa melkein ainoastaan tuollaista 150-200 bmp:n hardcorea ja vastaavaa, mutta bileiden genrelista näyttää tällaiselta: house, techno, trance, oldskool, psy. Ehkä Proteukselta voi odottaa sitä psytrancea...vai? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement