|
Gespot op tv ;)) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
grinz,ik vond t eigenlijk wel cute om weer ff terug te denken aan de eightees:P Maja komt tuwlijk omdat ik al ouwe muts ben en dit voor mij gewoon mn uitgaansmuziek was,dus bij veel nummers memories enzo;p
Trouwens in de 80-er jaren zijn er heeeel veel goede klassiekers gemaakt die iedereen wel kent,dat nummer van bowie en jagger was volgens mij niet uit de 70-ers hoor maar iets van 86/87, dancing in the streets orso isset. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
grinz,ik vond t eigenlijk wel cute om weer ff terug te denken aan de eightees:P Maja komt tuwlijk omdat ik al ouwe muts ben en dit voor mij gewoon mn uitgaansmuziek was,dus bij veel nummers memories enzo;p
Trouwens in de 80-er jaren zijn er heeeel veel goede klassiekers gemaakt die iedereen wel kent,dat nummer van bowie en jagger was volgens mij niet uit de 70-ers hoor maar iets van 86/87, dancing in the streets orso isset. |
ik word egt gek van die $#%$#%$# muziek, soms moet ik mee op een back to the eigties show als roadie, dan zie je de hele avond die oude lui uit hen plaat gaan op die bagger herrie, egt vreselijk.
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Donna |
hahaha ja das lol,dat zijn de gasten die zijn blijven hangen en das best wel triest,die hebben de capaciteit niet om open te staan voor nieuwe dingen en dus ook geen andere muziek,uitzonderingen daargelaten,me zuster is er ook zo 1,vreselijk gewoon.
Maar daarom vind ik t nog wel leuk om aan dingen terug te denken,maar ik zou voor geen goud mn muziek van nu ervoor willen ruilen:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Boss
en godvr wel 10 min die vieze stinkerd !!!??? :mad: |
jammer dat je de king of pop een vieze stinkerd noemt :( net alsof je je roots een beetje verraadt :S :p |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Heb op FFWD een vrouwtje gezien van dik over de 70 in een rolstoel, die stevig met haar armen op de beats van de voorbijrijdende trucks aan het zwaaien was. Das toch wel het toppunt van met de tijd meegaan ! En op een gegeven moment keek ik bij een huis naar binnen, zaten daar een paar donkere dames, krulspelden in, kop onder de droogkap, van middelbare leeftijd, heftig meebonkend en armenzwaaiend in hun kappersstoel. Volgens mij heeft een van ons daar een foto van, dus die komt binnenkort.:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Heb op FFWD een vrouwtje gezien van dik over de 70 in een rolstoel, die stevig met haar armen op de beats van de voorbijrijdende trucks aan het zwaaien was. Das toch wel het toppunt van met de tijd meegaan ! En op een gegeven moment keek ik bij een huis naar binnen, zaten daar een paar donkere dames, krulspelden in, kop onder de droogkap, van middelbare leeftijd, heftig meebonkend en armenzwaaiend in hun kappersstoel. Volgens mij heeft een van ons daar een foto van, dus die komt binnenkort.:D |
lol,
dat kom je niet vaak tegen |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Boss
MAAARRRRRRRRRRRR, waarom is er van bijv flight 643 geen clip van de original mix (9min), maar van een ingekorte versie,
en van thriller gewoon een clip van 10 min, die ze ook nog 'ns uitzenden ?! |
Omdat ze voor Flight 643 ff snel een clippie in elkaar hebben geflanst. Clips van 10 min. draaien ze ook maar zelden, kost nml teveel geld. Ach ja, als ik die clip zie van Tiesto ga ik echt niet uit m'n plaat hoor. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Omdat ze voor Flight 643 ff snel een clippie in elkaar hebben geflanst. Clips van 10 min. draaien ze ook maar zelden, kost nml teveel geld. Ach ja, als ik die clip zie van Tiesto ga ik echt niet uit m'n plaat hoor. |
Nee maar het nummer blijft goed vind ik |
|
|
| Donna |
brrr ik kan echt dat nummer niet meer horen,word er keigestoort van!!
RV gebruikt m nog vaak met mixen zo ook afgelopen vrijdag in hengelo ergens,de originele rem. dat kreng duurt zo lang,nog langer omdat ik stoned was *WAHP* bad trip was dah;p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Heb op FFWD een vrouwtje gezien van dik over de 70 in een rolstoel, die stevig met haar armen op de beats van de voorbijrijdende trucks aan het zwaaien was. |
Jij hebt dus gescoord hey? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Jij hebt dus gescoord hey? |
LOL, misschien heeft ie ff getest hoe die rolstoel werkte en hoe flexibel hij was :D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| en hij maar denken dat ze haar armen op de maat van de muziek zwaaide.....lol..."aaaaaaa....lame losss, ik word lastiggevallen door een oversized eend!!!" :D |
|
|
|
|